Herroepingsrecht bij niet tevreden over nespressocups
Ik heb bij sweetdeal een coupon gekocht voor espresso cupjes die je ook in de nespresso machines kunt stoppen. De coupon was voor 500 cupjes.We hebben de cupjes ontvangen en er één geprobeerd. Echter de plasticsmaak van het omhulsel van de cupjes komt in de koffie terug. We hebben nu 499 cupjes over en willen deze retourneren. Echter kunnen wij uiteraard niet de 500 cups terugsturen omdat we er één hebben gebruikt. Is er een manier om toch ons geld terug te krijgen?
@ewent,
U heeft bij Sweetdeal een aanbiedingscoupon gekocht voor espresso cupjes.
Deze aanbiedingscoupon heeft u ontvangen en daarmee heeft sweetdeal aan haar verplichting(en) voldaan.
De leverancier waar u de cups heeft besteld heeft, door te leveren, ook aan zijn verplichting voldaan.
U heeft, geheel begrijpelijk, de verpakking geopend en één cupje gebruikt, maar daarmee gelijktijdig ook uw recht op retourneren "verbruikt".
Tip:
Misschien dan maar presenteren aan de visite waar u toch al tijden vanaf wil. ;-((
Feit is dat u helemaal geen Nespresso cupjes heeft besteld maar een (slechte) imitatie.
Nespresso werkt niet samen met dit soort bedrijven en heeft ook niet dit soort stunt aanbiedingen.
De topic titel klopt dus niet, er is niets mis met de Nespresso cups maar met die van u.
Diewilik
[quote=diewilik schreef op zaterdag 14 feb 2015, 01:59]er is niets mis met de Nespresso cups maar met die van u.
En zelfs dat wordt een moeilijke discussie. Het kan zijn dat de meeste mensen de plasticsmaak (hoe smaakt plastic?) niet proeven. Dan wordt het een ellenlange discussie.
In zee gaan met dit soort "deal-shops" is vragen om problemen.
Mensen kijken alleen maar naar de laagste prijs en komen nadat ze wat gekocht hebben bedrogen uit.
Dit is het zoveelste voorbeeld dat je beter in zee kunt gaan met een directe webshop of nog beter de winkel om de hoek.
Als je koffiecups dan naar plastic smaken dan kan je gewoon terugbrengen/terugsturen.
Is er een manier om toch ons geld terug te krijgen?
'Ons geld' kan zo wie zo niet, het is uw geld niet meer. U heeft iets gekocht, en er is geleverd aan u, daardoor was de verkoper het artikel kwijt en heeft u met op dat moment uw geld betaalt, waardoor het nu zijn geld is geworden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer