Euromarkt1
door Euromarkt1 Feb 17, 2024 om 20:20
Voeding & gezondheid

Hoe wordt er in de supermarkt gecontroleerd op diefstal door personeel ?

Personeel kan vaak zonder dat er op gecontroleerd wordt lopen van magazijn naar winkel en terug.
Diefstal is dan ook voor personeel erg gemakkelijk.

1598 11 Rapporteer
Thecla58
door Thecla58 - Feb 17, 2024 om 20:23
854 Antwoorden / 3 Vragen

Wat denk je van tassencontrole? Dat gebeurt echt regelmatig in supermarkten...

ju
door juliomariner - Feb 17, 2024 om 20:39
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Vanwaar deze vraag?
Waar maakt u zich druk om? Dat is toch aan de winkel om hun personeel te controleren

ne
door neodutchio - Feb 17, 2024 om 21:02
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Gelukkig maar dat ze regelmatig naar het magazijn lopen, daar staan immers de containers die ze moeten pakken om de vakken te vullen. Het gaat pas opvallen als ze met winkelproducten richting kantine of garderobe gaan. Daar worden over het algemeen afspraken over gemaakt. Altijd bonnetjes bewaren en bij verlaten kunnen tassencontroles plaatsvinden of er hangt een rood/groen knop.

rj
door rjw - Feb 17, 2024 om 21:25
3262 Antwoorden / 5 Vragen

Ik ben ook wel benieuwd hoe de werkgever van TS controleert of het personeel niet steelt of andere illegale dingen doet. Dus TS, vertel....

sira
door sira - Feb 17, 2024 om 21:42
2337 Antwoorden / 24 Vragen

Dat is ons probleem toch niet?
Als ik mij druk moet gaan maken over mogelijk diefstal van personeel bij allerlei bedrijven dan heb ik een dag- en nachttaak.

mahadma
door mahadma - Feb 17, 2024 om 21:52
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Als er op elk product een alarm zou zitten wordt er in de praktijk nog steeds gestolen. Maar ik vrees dat personeel bij de uitgang wel even tassencontrole krijgt, of minstens steekproeven. Ook zijn er vaak kluisje bij de personeels afdeling/ingang.

sw
door swat1500 - Feb 18, 2024 om 00:24
3779 Antwoorden / 0 Vragen

Op dezelfde manier waarop u in de gaten wordt gehouden. Middels camera's en willekeurige tassen controles.

Ozymandias
door Ozymandias Feb 18, 2024 om 13:43
167 Antwoorden / Vragen

Als werknemer mag je tas helemaal niet gecontroleerd worden. Dat gaat regelrecht tegen je recht op privacy in. Dus dat gebeurt helemaal niet.

Thijs12
door Thijs12 - Feb 18, 2024 om 13:58
538 Antwoorden / Vragen

Vertrouwen, controleren en afschrikken.
Dat is een aparte beroepsgroep.

1paul
door 1paul - Feb 18, 2024 om 14:37
3148 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb wel personeel met hele karren vol weg zien lopen, ik vroeg het me ook al een tijdje af hoe men dit toch in de gaten hield, ik volg even!!

rj
door rjw Feb 18, 2024 om 16:27
3262 Antwoorden / 5 Vragen

De medewerkers kunnen natuurlijk gewoon langs de kassa zijn gegaan. Ik zie regelmatig dat personeel tijdens de lunchpauze een broodje halen en die netjes gaan afrekenen. Maar goed, op fora zoals deze vinden we alle medewerkers van bedrijven natuurlijk boeven. Behalve wij zelf op het werk natuurlijk, altijd die anderen.....

1paul
door 1paul Feb 18, 2024 om 16:35
3148 Antwoorden / 0 Vragen

je mist een stukje sarcasme in mijn antwoord RJW denk ik!!

:) :) :)

Ozymandias
door Ozymandias Feb 18, 2024 om 19:24
167 Antwoorden / Vragen

Misschien omdat sarcasme niet werkt met geschreven tekst. Sarcasme is 90% intonatie. Als je het dan wil schrijven, dan eindig je de tekst met /s wat staat voor sarcasme uit.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 18, 2024 om 16:30
2055 Antwoorden / Vragen

Één topic, een behoorlijk vooringenomen vaak wat rommelige vraagstelling en geen enkele reactie op de antwoorden. Dit beste mensen is nou trollen, op de emotieknopppen drukken bij mensen en zien tot welke reacties het leidt en met een beetje mazzel nog een leuke ruzie. Het Radar forum zit er helemaal vol mee en de deelnemers daar lijken wel haast hongerig de volgende fittie te beginnen. Hier doet het niet zoveel maar het blijft naar gedrag en zou geruimd moeten worden.

Re
door Reinier182 - Feb 18, 2024 om 19:44
160 Antwoorden / Vragen

Goede vraag? Hebben heus ook een systeem om te controleren. Hoef je niet bang voor te zijn.