jo
door jolise Nov 16, 2010 om 03:30
Voeding & gezondheid

Jurkje met gat gekocht bij de Vera Moda / Only

Ik heb een jurkje gekocht bij de Only. Nu bleek bij thuiskomst dat er een gat zat in een binnenzak. Ik heb voordat ik het jurkje wou dragen de kaartjes eraf geknipt in de veronderstelling het jurkje te willen houden. Nu ben ik de volgende dag gelijk terug gegaan naar de winkel om het artikel te ruilen voor hetzelfde jurkje maar dan zonder gat uiteraard. Tot mijn verbazing mocht ik het jurkje niet ruilen omdat ik het kaartje eraf had geknipt (het kaartje en de bon had ik wel bij me). Wel konden ze het laten repareren waarna ik het jurkje met een week weer kon ophalen.
Ik vond het belachenlijk dat wanneer je een stuk jurkje koopt, de jurk niet kan ruilen voor een goede. Wat is hierin de klant zijn recht?

568 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Nov 16, 2010 om 09:11
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

---Ik vond het belachenlijk dat wanneer je een stuk jurkje koopt, de jurk niet kan ruilen voor een goede. Wat is hierin de klant zijn recht? ---

Geen, het is bepaald geen verborgen gebrek, je had het in de winkel al kunnen merken en je had het thuis nog goed kunnen inspecteren Voordat je het kaartje eraf haalde..............

Bovendien is het zo dat je ze de gelegenheid moet geven iets te repareren en dat willen ze doen, dus laten doen dan zou ik zeggen.
En volgende keer goed bekijken wat je koopt........

sc
door schouten88 - Nov 18, 2010 om 11:24
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

beste jolise,

De winkel waarin u dit heeft gekocht is volgens de regels van het hoofdkantoor bestseller verplicht binnen 30 dagen uw klacht in behandeling te nemen ook al is het geen verborgen gebrek! Alles vero moda's en only winkels lopen franchise onder besteller en de klachten regeling zou dus overal hetzelfde gehanteerd moeten worden.

Ook al zijn de kaartjes eraf als er zeker voor het dragen een gat in zit mag u ruilen of retouren dit is zelfs verplicht mocht de des betreffende winkel hier niets mee doen kunt u contact opnemen met het hoofdkantoor voor telnum even kijken op bestsellet.nl of .com.

Met vriendelijke groet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

aj
ajay - May 29, 2024 om 09:27
Huishouden & energie
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?

Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak? Lees meer

Si
Sita B - May 31, 2024 om 20:42
Geldzaken & recht

Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat

Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen. 

terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand 

Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer