gr
door gravin4 May 12, 2014 om 13:00
Voeding & gezondheid

Laser-ontharing

Wie heeft er ervaring met Laser ontharingsapparaten, zoals de Philips Lumia? Ze zijn duur, maar heb je er ook iets aan?

12481 6 Rapporteer

Cookies
door Cookies - May 12, 2014 om 13:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Geen ervaring mee, maar heb je dit gelezen?:

Philips Lumea werkt effectief op (natuurlijk) donkerblond, bruin en zwart haar. Net als met andere behandelingen op basis van licht, is Philips Lumea NIET geschikt voor rood, lichtblond of wit/grijs haar. Ook is Philips Lumea NIET geschikt voor een zeer donkere huid.

gr
door gravin4 - May 12, 2014 om 13:59
52 Antwoorden / 19 Vragen

Natuurlijk heb ik dat gelezen, maar ben nieuwsgierig naar ervaring van mensen die zulke apparaten al een poosje gebruiken! Evengoed bedankt.

zoekster
door zoekster - May 12, 2014 om 14:38
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Bij de consumentenbond zijn aardig wat reacties te vinden.

klik HIER

Bij kieskeurig klik HIER

Verder als je googled op Philips lumia reviews kun je her en der ook wat vinden.

gr
door gravin4 - May 12, 2014 om 15:52
52 Antwoorden / 19 Vragen

Hartelijk dank, Zoekster!
Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb, maar goed, ik héb mijn antwoord.

boppe1943
door boppe1943 - May 12, 2014 om 16:40
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Ik heb gelezen dat je veel geduld moet hebben, het gaat langzaam. Ook het langdurig of definitief wegblijven van de haartjes duurt lang. Bedenk dat je dus ook langdurig in een moeilijke houding moet staan om b.v. de achterkant van je bovenbenen te epileren.

komsja
door komsja - May 14, 2014 om 17:09
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Gewoon een ontharing creme gebruiken (ook voor de gevoelige huid !!!!!! u weet wel) ik gebruik dat ook als het weer nodig is,en ook op de zeer gevoelige huid streken als u begrijpt wat ik bedoel,en alles is na het douchen weer heerlijk fris en zacht,even smeren met een body-milk voor droge huid en men kan er weer fris en fruitig tegenaan,niet alleen thuis maar ook als u liefhebber bent van het naturisten strand,kunt u gladjes zwemmen en zonnebaden