fa
door faou Jun 22, 2015 om 23:44
Voeding & gezondheid

Laserbehandeling beauty paradijs Spijkenisse

Ik heb na 10 behandeling nog steeds geen enkel resultaat maar ben al wel 800 euro armer. Vanaf dag een heeft de eigenares aangegeven dat gezien mijn haarttype ik 6-8 behandelingen nodig zou hebben. Het bedrijf geeft nu aan er niks aan te kunnen doen en wil het geld niet terug geven of het geld in andere behandelingen terug geven. Kan ik hier iets aan doen?

6615 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jun 23, 2015 om 00:02
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Dit is heel lastig. U heeft al betaald, dus de salon zit in de sterke positie. Ik begrijp ook niet waarom u na 8 behandelingen nog bent doorgegaan, op dat moment moet het duidelijk zijn geweest dat de therapie bij u niet werkt.

Gaat dit om ontharen?
Ik vraag me af wat ik me moet voorstellen bij 'geen enkel resultaat'. Kunt u dat uitleggen?

Het beste kunt u bij een andere lasertherapeut informeren wat u had mogen verwachten van deze behandeling, of u juist bent voorgelicht enz. Dan heeft u wat meer houvast.

In ieder geval moet u schriftelijk aan de slag (mail en/of brief) waarbij u aangeeft dat de lasertherapeut niet heeft gepresteerd wat men u beloofd heeft. De uitspraken van de therapeut benoemen en een schadevergoeding/terugvordering eisen voor niet geleverde prestaties. Verzoek om een schriftelijk antwoord.

Dan wordt ook duidelijk de salon van de eigen prestaties en uitspraken beoordeelt en in hoeverre ze u tegemoet willen komen met een terugbetaling.

aurora1
door aurora1 - Jun 23, 2015 om 00:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Lees eens klik hier, waar o.a. staat dat het kan voorkomen dat een behandeling niet aanslaat en verderop staat iets over garantie.
Volg het advies van @zoekster zou ik zeggen.

fa
door faou - Jun 23, 2015 om 06:18
5 Antwoorden / 4 Vragen
0

Dank voor jullie reacties, ik voel me misleid als klant en slecht geïnformeerd omdat de eigenares op de eerste dag heeft aangegeven dat met mijn haarttype ik niet meer dan 6-8 behandelingen nodig heb, hier was ze heel zeker van en daarom ben ik gestart met die behandeling als ze enige twijfel had dat het niet zou pakken bij mij dan was ik er niet eens aan begonnen.

uwjurist
door uwjurist - Jun 23, 2015 om 09:07
1043 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik sluit mij aan bij bovenstaande adviezen. Hebt u een getuige van wat eigenaresse u vertelde? Zo nee, dan staat u zwak. U kunt wel proberen haar dit nogmaals te laten bevestigen in een (telefoon)gesprek dat u opneemt.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

fa
door faou - Jun 24, 2015 om 18:56
5 Antwoorden / 4 Vragen
0

Kan ik iets met dit antwoord?


Zoals ik al eerder zij, heb ik inderdaad gezegd, gezien je haargroei en dikte, dat ik denk dat je wel voldoende resultaat zou hebben met 8 behandelingen. Wij geven alle klanten een indicatie waar ze ongeveer op moeten rekenen.

zoekster
door zoekster - Jun 24, 2015 om 19:09
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=faou schreef op woensdag 24 jun 2015, 18:56]Kan ik iets met dit antwoord?


Zoals ik al eerder zij, heb ik inderdaad gezegd, gezien je haargroei en dikte, dat ik denk dat je wel voldoende resultaat zou hebben met 8 behandelingen. Wij geven alle klanten een indicatie waar ze ongeveer op moeten rekenen.
Heeft u dit op mail gekregen? (er zit een storende schrijffout in, maar goed)

Ik vrees dat dit niet voldoende is. Het is een 'ik denk' 'zou hebben' 'indicatie' 'ongeveer', dat is niet hard genoeg om hierdoor een inspanningsverplichting in een resultaatverplichting om te zetten.

Er staat immers in de begeleidende tekst dat bij 6% van de klanten de behandeling niet aanslaat en echt hard garanderen doet de therapeut u niets.
De enige route die u nog zou kunnen bewandelen is als u zou kunnen aantonen dat de behandeling niet goed is uitgevoerd.

fa
door faou - Jun 24, 2015 om 19:53
5 Antwoorden / 4 Vragen
0

Klopt er zitten wel meer fouten in dit is maar een deel van de tekst.

In het begin ontkende ze alles ook zei ze dat het altijd goed pakt etc. Maar gaandeweg komt ze wel met dat er bij een aantal niet heeft gepakt en dat het bij de meeste wel goed resultaat is (met andere woorden dus niet iedereen) Ik voel me misleid ook omdat ze nu pas begint toe te geven dat het dus bij meerdere niet heeft gepakt.
Maar wat als ik niets ondertekent heb, staan ze alsnog in hun recht?

Hoe kan ik bewijzen dat het niet goed gedaan is behalve dat ik nog steeds haren op mijn lijf heb?

zoekster
door zoekster - Jun 24, 2015 om 20:22
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=faou schreef op woensdag 24 jun 2015, 19:53]Klopt er zitten wel meer fouten in dit is maar een deel van de tekst.

In het begin ontkende ze alles ook zei ze dat het altijd goed pakt etc. Maar gaandeweg komt ze wel met dat er bij een aantal niet heeft gepakt en dat het bij de meeste wel goed resultaat is (met andere woorden dus niet iedereen) Ik voel me misleid ook omdat ze nu pas begint toe te geven dat het dus bij meerdere niet heeft gepakt.
Maar wat als ik niets ondertekent heb, staan ze alsnog in hun recht?

Hoe kan ik bewijzen dat het niet goed gedaan is behalve dat ik nog steeds haren op mijn lijf heb?
Wat had u dan moeten ondertekenen? Er zijn behandelingen geweest en u heeft daar (zo maak ik op uit uw vraag) voor betaald.

Op zich heeft de therapeute zich ingedekt met die 6 procent bij wie de behandeling niet zou aanslaan. Het is dus mogelijk dat u net die pech heeft dat u bij die 6 procent hoort. Daar kunt u dan niets tegen beginnen. Dat de behandeling bij u niet is aangeslagen is niet genoeg om uw geld terug te eisen. Ik hoop dat dat duidelijk is. En de harde toezeggingen, die u zouden zijn gedaan, kunt u niet bewijzen.

Alleen als een andere expert op dit gebied zou kunnen aantonen dat deze behandeling bij u niet goed is uitgevoerd, er moeten dan fouten zijn gemaakt, dan zou u eisen kunnen stellen.
U zou inlichtingen bij een andere kliniek die met E-light werkt kunnen inwinnen.

Lukt dat niet dan vrees ik u helaas uw verlies moet nemen.

zoekster
door zoekster - Jun 24, 2015 om 20:35
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

correctie.
Lukt dat niet dan vrees ik dat u helaas uw verlies moet nemen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer