ma
door mariandebest Jan 1, 2010 om 12:09
Voeding & gezondheid

Neusslijmvlies

Dag iedereen,
Ik heb een overactief neusslijmvlies aan 1 kant van mijn neus. Er komt de hele dag vocht/snot uit.
Heeft iemand hier ervaring mee? en weet iemand hier een oplossing voor?
Ik sta voor alles open.
Alvast bedankt voor het antwoord.

M.de Best

2514 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 1, 2010 om 12:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij is dit geen mediche site, maar een consumentenvraag site.
Beter bel je een dokter.

Beterschap.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2010 om 13:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ik al jaren gewoon mee leren leven heb jaren geleden een operatie gehad.
Maar die paar jaar die ik nog heb zal ik er ook wel mee doorkomen.
Zijn ergere dingen.
Met vr. Groet Valerius

ve
door verwijderd - Jan 1, 2010 om 14:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag M de Best,denk niet dat we je vraag hier kunnen beantwoorden.Kan niet in je neus kijken en we weten de geschiedenis niet.Die heeft je huisarts wel en zoals al gezegt bel die voor een afspraak.Wij zijn geen artsen en waren we dat wel dan kunnen we er nogniets mee.Groeten mhofman.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2010 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan je aanraadden traject huisarts,kno-arts,allergoloog te volgen.
Als je het probleem aan een kant hebt, is het toevallig de kant waar je tijdens slapen op ligt?
Zo ja, kan het best huisstofmijt allergie zijn.
Overleg het met een arts. Ik ben slechts een ervaringsdeskundige.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2010 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

waarom weer die rode duimen?Kijk anders even op internet.Daar staat ook veel info.Heb je hier wat aan laat even weten ook als je erniets aanhebt.Groeten mhofman.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2010 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo marian,er is een oud keukenmiddeltje,los vlink wat zout op in louw water sneut je neus zo leeg mogelijk en snuif daarna het zoute water op een minuut of 5 laten zitten en dan weer goed uit sneuten eventueel een paar keren herhalen en heus het werkt bij mij in ieder geval wel.

Sukses ermee Nico

ve
door verwijderd - Jan 1, 2010 om 17:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

knoop4x9 schreef op vrijdag 1 jan 2010, 17:06: Hallo marian,er is een oud keukenmiddeltje,los vlink wat zout op in louw water sneut je neus zo leeg mogelijk en snuif daarna het zoute water op een minuut of 5 laten zitten en dan weer goed uit sneuten eventueel een paar keren herhalen en heus het werkt bij mij in ieder geval wel.

Sukses ermee Nico

De dosering is: 1 theelepel zout op een glas warm water.

ve
door verwijderd - Jan 1, 2010 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius schreef op vrijdag 1 jan 2010, 13:34: Heb ik al jaren gewoon mee leren leven heb jaren geleden een operatie gehad.
Maar die paar jaar die ik nog heb zal ik er ook wel mee doorkomen.
Zijn ergere dingen.
Met vr. Groet Valerius

Hopelijk heeft mariandebest nog vele jaren voor de boeg. Er mee leren leven is denk ik wel de meest depressieve oplossing,

ve
door verwijderd - Jan 2, 2010 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Marian,

http://www.kno.nl/publiek/voorlichting/neuspoliepen

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=3880

http://www.elisabeth.nl/ik_ben_patient/algemeen_patient/index_aandoeningen/@66526/wat_zijn/

http://www.kerngezond.nl/artikelen/afweersysteem/

http://www.medischforum.nl/onderwerp/2328

Vaak heeft het één met het ander te maken, vandaar dat ik hier verschillende linken heb geplaatst.

Zelf ben ik allergiepatiënt, maar daarvoor slik ik al jarenlang naar alle tevredenheid propolis en honingpollen om mijn immuunsysteem te versterken, want dat wordt in mijn geval steeds aangevallen. Ook smeer ik 2 maal daags propoliszalf in mijn neus en dat bevalt me uitermate goed.

Hier meer informatie:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/natuurgeneeswijze/2928-antibioticum-propolis-bijenbalsem.html

Hoop dat u er iets aan heeft, vr.groet, Elena