em
door emstra Dec 20, 2010 om 22:34
Voeding & gezondheid

Pc hulp

Ik ben al jaren gratis lid van SeniorGids, doe er niet zoveel mee, maar , was m`n wachtwoord vergeten en vroeg dat op en wat zie ik ? Wordt er zomaar €38.88 van je rekening afgeschreven voor zgn computerhulp. Wel die heb ik totaal niet nodig. Heb gebeld , maar men wist van niks en op een mail word niet gereageerd. Ook bij de seniorenclubs neemt men de eigen categorie niet meer serieus en zeker niet als het om geld gaat. Voor de een betekent zo`n bedrag niks , voor mij dus wel., Wil graag reacties die hier ervaring of wat dan ook mee hebben, omdat ik zelf ook aan diverse onderzoeken meedoe! Dus doe mee!

586 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Dec 20, 2010 om 23:09
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Kan het bedrag niet helemaal plaatsen, Betaald abo kosten zijn 3,99x 12 = 47,88
en volgens voorwaarden geldt dit :

--1.3 De kosten voor u zijn gebaseerd op de tijd die door de Nationale Computer Hulplijn wordt besteed aan het
geven van consult en/of het controleren van het desbetreffende systeem.
1.4 U ontvangt geen factuur van de Nationale Computer Hulplijn. De gemaakte kosten zijn terug te vinden in de specificaties van de factuur van desbetreffende telefoonmaatschappij--AV
Worden dus alleen belkosten via provider gerekend.

Zou kunnen dat als je gebruik maakt van een dienst je van een gratis abo naar een betaald abo gaat,
maar dan zouden kosten hoger (moeten) zijn............




freya
door freya - Dec 21, 2010 om 10:43
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Hallo emstra,

Hoe heb je je wachtwoord opnieuw opgevraagd? Heb je soms die 'compputerhulplijn' (dat 0900 nummer) gebeld? Zoja, dan zit dáár waarschijnlijk het probleem. Heb je toen ook naam, adres en bankgegevens doorgegeven? Ik neem tenminste aan dat ze die gegevens nog niet van je hadden?

Overigens hoef je voor het opnieuw opvragen van je wachtwoord helemaal niet te bellen. Als je op de website onder die (inloggen)-knop klikt op 'Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?', dan kom je in een scherm waar je je e-mailadres kunt invullen en dan sturen ze je automatisch een mailtje met daarin b.v. een nieuw wachtwoord of een 'link' om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Daar komt geen mensenhand aan te pas.

m.vr.gr. Freya

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer