zi
door zikko68 May 9, 2016 om 21:35
Voeding & gezondheid

Prijsverhoging Wasa bij AH

Afgelopen week kocht ik Wasa knäckebröd vezelverrijkt bij AH voor €1,07. Er stond een blauw kaartje bij, dit product gaat uit het assortiment. Vandaag is het vak gevuld met dezelfde Wasa pakken, er staat alleen vernieuwd op het pak. De inhoud is gelijk gebleven.
De prijs is wel vernieuwd, €1,89.
Kan dat zomaar?

4174 17 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - May 9, 2016 om 21:41
3449 Antwoorden / 25 Vragen

That's Life,  en dit trucje zal ook bij andere supermarkten, slagers  autobedrijven, internetproviders, enz enz worden toegepast.
U hoeft het tenslotte niet te kopen als u het niet met deze prijs eens bent.
Diewilik

gerbera
door gerbera - May 9, 2016 om 22:01
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Deze staat op de site nog steeds voor € 1,07. Dat vernieuwd slaat dan waarschijnlijk op de prijs. En ja AH kan zelf zijn prijs bepalen. Het is aan u of u die prijs wilt betalen.

diumenge
door diumenge - May 9, 2016 om 22:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, dat kan zomaar.

sy
door sylvia_71 - May 9, 2016 om 22:33
288 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dat kan én mag zomaar. Ze hoeven jou dan ook geen toestemming te vragen.

zoekster1
door zoekster1 - May 9, 2016 om 22:44
1583 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt dit aanmelden als prijspakker van de week, ik vind dit ook wel een erg groot prijsverschil. Misschien eens bij een andere super gaan shoppen.
Klik op contact onderaan de pagina, dan kunt u contact opnemen met de redactie.

Weet u wel heel zeker dat de inhoud gelijk is gebleven? Dat 'vernieuwd' zal toch ergens op slaan, mag je hopen....

jo
door jorisw May 10, 2016 om 10:57
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn veel domme consumenten die iets kopen als er "Nieuw" of "Vernieuwd" op staat. En strikt genomen heeft de fabrikant gelijk: het etiket is vernieuwd. En zoals het aloude spreekwoord luidt: "Het is moreel niet verantwoord om domme mensen met geld dat geld te laten houden." :-)

hansje klein
door hansje klein - May 9, 2016 om 22:52
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ben naar Bolletje overgestapt. Probeer eens de ontbijtcrackers Spelt Volkoren. 4x3 stuks, deze week bij Jumbo voor slechts € 1,00.....lekkerrrrrr  ;-0

Alternatief: WASA on-line bestellen waar nog steeds met uw  'oude AH-prijs'  gerekend wordt........€ 1,07

tijger1
door tijger1 - May 9, 2016 om 23:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Was het niet gewoon verkeerd geprijsd?

ha
door halex - May 9, 2016 om 23:41
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom zou AH niet zelf een prijs mogen bepalen? Hoe zou u willen zien dat AH de prijs vaststelt?

Cookies
door Cookies - May 9, 2016 om 23:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als het op de site voor 1,07 euro te koop staat, is het in de winkel echt geen 1,87.

aurora1
door aurora1 - May 9, 2016 om 23:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt vast ook wel bij een andere supermarkt dit kopen  en mogelijk zelfs voordeliger dan voor 1,07 E. Ik koop af en toe een versie met sesam voor ca 0,40 E bij o.a. Deen of de Vomar.
En dan is er zoveel keus, de versie van 1,07 staat daar ook tussen: http://www.ah.nl/zoeken?rq=knackebrod
Mogelijk is inderdaad sprake van een verkeerd prijskaartje?

edrick3
door edrick3 - May 10, 2016 om 11:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kan dat zomaar?

Ja hoor. ;-) Zoals je gemerkt hebt.
Maar misschien een foutje?

koekeloer
door koekeloer - May 11, 2016 om 11:50
562 Antwoorden / 19 Vragen
bo
door bocaj67 - May 11, 2016 om 12:38
8 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de Appie is het inderdaad nu 1,89 maar bij de Jumbo nog 98 cent... en bij de Plus 1,07...

bonjuk
door bonjuk - May 11, 2016 om 12:53
55 Antwoorden / 21 Vragen

wasa knäckebröd  dit heb ik van de week bij Deen de volkoren was 0.75 .en is nu 1.15.heb een mail gestuurd en krijg als antwoord,dat er nu meer in het pak zit.ik ben van mening dat ze dat in de winkel duidelijk aan moeten geven.Het is wel 50 % in prijs duurder ,maar dat zit niet in het pak.

pe
door pebk May 12, 2016 om 12:11
590 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zou de winkel u moeten waarschuwen voor prijsverhogingen? Het kost hen geld om dat voor elk product te doen. dat wordt weer doorberekend naar u en mij. Sinds de Snelle Jelle (jaar of dire terug) en Coca Cola (nog iets langer) vergelijkbaar duurder zijn geworden, koop ik dat gewoon niet meer. Kwestie van zelf opletten.

simon55
door simon55 - May 11, 2016 om 13:14
1556 Antwoorden / 5 Vragen

De reclames met artikelen zie zogenaamd goedkoper zijn moeten toch ergens van betaald worden dus los je t zo op

mo
door mof - May 12, 2016 om 06:50
3619 Antwoorden / 3 Vragen
borg queen
door borg queen - May 12, 2016 om 16:57
128 Antwoorden / 2 Vragen

Ga naar de Lidl. 20 stuks volkoren knackebrod ( Rivercote)voor € 0.71 .