mi
door missdeer Feb 17, 2014 om 15:55
Voeding & gezondheid

Problemen LYDC

20 november heb ik bij LYDC een tas besteld en ook betaald en heb deze nooit binnen gekregen. Ik heb meerdere keren gebeld, maar antwoordapparaat. Ook heb ik meerder mails gestuurd, zonder reactie. Zelfs de Engelse LYDC gebeld, alleen zij konden niks doen. Ook op facebook geprobeerd, maar hier weer kon de Engelse niets doen. Verder nog met SISOW gebeld, maar meer dan een klachtenbrief ontvangen kunnen zij ook niet.

Heeft iemand ervaring met deze webwinkel? Of nog tips wat ik kan doen?

1481 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2014 om 16:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Bel ze eens op

Klik hier

zoekster
door zoekster - Feb 17, 2014 om 16:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

@tijger1
Ze heeft toch al gebeld?

@missdeer

Je zou eerst nog een mail kunnen sturen met de volgende inhoud

klik HIER

Mocht je daar helemaal geen reactie op krijgen dien dan een klacht in bij Thuiswinkel.org.
klik HIER

Volgens hun eigen algemene voorwaarden kunt u daar uw beklag doen. Lukt het dan nog niet dan kunt u dit voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Dit gezegd hebbende, zie ik nergens het Thuiswinkel logo op de site, dus ik vraag me af hoe dit zit.

mi
door missdeer - Feb 17, 2014 om 16:10
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

WAUW! Ik had het dus eigenlijk al weken terug opgegeven, maar na jouw reactie vooruit toch weer geprobeerd. Schijnt alles overgenomen te zijn en zijn ze nu wel weer bereikbaar. Wat een toppunt van mijn dag, dankjewel!

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2014 om 16:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ze had Engeland gebeld. Maakt verder niet uit, hoop dat het goed komt.

mi
door missdeer - Feb 17, 2014 om 16:28
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja ik had Nederland ook eerdere keren gebeld, maar dan steeds een soort antwoordapparaat waar je niet op kan antwoorden.. Maar er stond nu zelfs een nieuw nummer op. Morgen sturen ze hem op met duizend maal excuses!

tijger1
door tijger1 - Feb 17, 2014 om 16:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Prachtig, leuke tassen.

zoekster
door zoekster - Feb 17, 2014 om 16:31
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Nou ja, in ieder geval krijg je je tas.
Nu maar hopen dat hij net zo mooi is als op het plaatje ;-)

mo
door monique1966 - Feb 25, 2014 om 22:58
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

Volgende jeer met PayPal betalen. Je kunt dan een claim neerleggen binnen 45 dagen. Werkt perfect.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer