li
door lieke001 May 17, 2012 om 11:55
Voeding & gezondheid

Relift en Derma Science

Kent er iemand het adres van Relift en Derma Science ? Ik telefoneerde en kreeg 2 nummer (RMA) nummers maar het adres kreeg ik met veel horten en stoten eruit en zou een POBOX nummer ergens in UTAH zijn amerika zijn? Heeft er iemand ervaring mee met dit product terug te sturen? Gisteren klacht ingediend bij Politie in Belgie (Gent) en die politie man telefoneerde en werd net als ik uitgelachen zijn Engels was wel iets beter dan het mijne en hij dreigde met gerechtelijk onderzoek toen kreeghij 2 annuleringsnummers ; Nu krijg ik mail dat ik de potten diende terug te sturen en mijn geld zou terug krijgen. Ondertussen heb ik Visa:Mastercard geblokkeerd . Deze morgen weer naar support nummer getelefoneerd in Belgie terug doorschakeling naar amerika.Kreeg 2 RMA nummers die ik op verpakking moet schrijven en die mevrouw aan de telefoon zei ik zal uw kaartnummer nog eens controleren! Ik zei toen ja zeg u heeft het al want u heeft geld van mijn rekening gehaald dus is het niet nodig om dit te herhalen. Gewoon om maar te schetsen dat men mij mijn nieuw nummer wou aftroggelen. Ik hoop indien ze terug storten op VISA die geblokkeerd is het geld toch nog terug krijg Heeft er iemand ervaring mee hier in Belgie? Ik denk dat de wetgeving Nederland verschikt van deze hier in Belgie; Graag bericht

1754 13 Rapporteer

is
door isake 1966 - Jun 4, 2012 om 14:44
2 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Lieke, ik heb mij ook laten vangen jammer genoeg, heb vandaag mijn afrekening gekregen van visa en zag dat er 2 x 2,95 voor de verzendkosten waar ik toestemming heb voor gegeven en 1 x 77,55 en 1 x 70,16 van de rekening is gegaan, en dat was niet de bedoeling e, heb onmiddelijk naar de bank gebeld om visa te blokkeren, ben dan op internet beginnen zoeken naar reactie, en daar heb ik een mail adres gevonden, reliftxs@reliftcs.com

li
door lieke001 - Jun 4, 2012 om 15:52
9 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Isake

Ja ik ben ook de pineut samen met zoveel andere vrouwen op de webstite www.mijnkaart.be staat het zelfs zwart op wit te lezen dat ze geen tussenkomsten doen dat we ingetekend zijn op een mondelinge verlenging dus dat we er maar zelf moeten van af geraken. Ik heb ook geschreven naar Fed economie en kreeg vandaag een antwoord dat ik moet schrijven naar Europees Centrum voor consument die grensoverschrijdend werkt maar of die iets kunnen doen aan de handelspraktijken van de amerikanen zal een ander paar mouwen zijn. Ik laat het hier nu eventjes bij vertrek morgen op reis en probeer dit van mij af te zetten. Ik heb wel 2 potten terug gestuurd heeft mij 45 minuten aan de telefoon gekost eer ik het de RMA nummer door kreeg (Return Marchardising autorisation nummer ) en dan nog eens 15 minuten want ze wilden mij het postadres van utah niet zeggen waar ik de producten moest naar toe sturen . Ze hebben wel geld terug gestort op mijn rekening hoeveel precies weet ik niet heb nog geen uitgave staat gekregen heb wel getelefoneerd naar Visa maar ondertussen wel andere zaken al betaald o.a. huurauto voor op reis dus dan kan je niet meer rekenen he.... bij mij hebben ze 2 x 2,95 euro portokosten eraf gehaald en dan nog een 97 euro, 93 euro, 85 euro en nu nog een 90 euro op de nieuwe staat, dus als ze iets terug gestort hebben ben ik toch nog een dikke 200 euro kwijt... er zijn mensen bij die dik 600 euro kwijt zijn tja we gaan er niet veel kunnen aan doen ben bij politie hier in gent ook geweest ..... ze doen nu hetzelfde met vermageringspillen iedere keer als ik de reclame zie op facebook ga ik ze iedere keer gaan rapporteren dat kost hun geld bij iedere klik en ik heb al veel geklikt die amerikanen gaan het hun nog spijten dat ze Lieke bedrogen hebben... Ik heb nu wel mijn lesje geleerd hoop voor jou dat je er snel vanaf geraakt. Bij mij stuurde ze om de 2 weken 2 potten op want ja ge zult wel veel rimpels aan heel dat zaakje overhouden om na te gaan hoe je hier van af geraakt... .Ook enkele slapeloze nachten heb ik hier aan over gehouden en heb hun gevraagd of ze denken dat ik een olifant ben het enige dat ze doen an de telefoon is u uitlachen en dat mailke dat is een standaard mailke in het Nederlands dat krijgt iedereen Laat het u een kleine troost zijn we zijn niet de enige veel liefs Lieke

tdehond
door tdehond - Jun 4, 2012 om 18:20
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Het lijkt erop dat dit een wereldwijd probleem is:

klik hier

li
door lieke001 - Jun 4, 2012 om 20:29
9 Antwoorden / 2 Vragen

Inderdaad ik kan het niet meer bijhouden maar ik geloof dat er zich in Belgie en Nederland alleen al meer dan 500 gedupeerden zijn en dan zij die niet willen toegeven of nog niet ontdekt zijn dat ze bedrogen werden.... Niemand die naar Utah gaat? Grote bom onder dat fabriekske leggen mijn zegen heb ge!

is
door isake 1966 - Jun 4, 2012 om 20:57
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ga het niet aan mijn hart laten komen, het is natuurlijk heel jammer, maar denk ook dat we der niet veel kunnen aandoen, visa is nu geblokkeerd en ze kunnen geen geld meer afhouden, krijg ik toch mss nog het geld terug zoveel beter, zo niet, jammer maar helaas, lieke ik wens je een heel goede reis, en amuseer u maar...

li
door lieke001 - Jun 4, 2012 om 21:35
9 Antwoorden / 2 Vragen

dakn u isake doe ik ik vertrek deze nacht nog dus hou je goed

ke
door kelcin - Jun 14, 2012 om 15:23
9 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lieke001 schreef op donderdag 17 mei 2012, 11:55]Kent er iemand het adres van Relift en Derma Science ? Ik telefoneerde en kreeg 2 nummer (RMA) nummers maar het adres kreeg ik met veel horten en stoten eruit en zou een POBOX nummer ergens in UTAH zijn amerika zijn? Heeft er iemand ervaring mee met dit product terug te sturen? Gisteren klacht ingediend bij Politie in Belgie (Gent) en die politie man telefoneerde en werd net als ik uitgelachen zijn Engels was wel iets beter dan het mijne en hij dreigde met gerechtelijk onderzoek toen kreeghij 2 annuleringsnummers ; Nu krijg ik mail dat ik de potten diende terug te sturen en mijn geld zou terug krijgen. Ondertussen heb ik Visa:Mastercard geblokkeerd . Deze morgen weer naar support nummer getelefoneerd in Belgie terug doorschakeling naar amerika.Kreeg 2 RMA nummers die ik op verpakking moet schrijven en die mevrouw aan de telefoon zei ik zal uw kaartnummer nog eens controleren! Ik zei toen ja zeg u heeft het al want u heeft geld van mijn rekening gehaald dus is het niet nodig om dit te herhalen. Gewoon om maar te schetsen dat men mij mijn nieuw nummer wou aftroggelen. Ik hoop indien ze terug storten op VISA die geblokkeerd is het geld toch nog terug krijg Heeft er iemand ervaring mee hier in Belgie? Ik denk dat de wetgeving Nederland verschikt van deze hier in Belgie; Graag bericht
Welk is het telefoonnummer waar jij naar gebeld hebt? Dank op voorhand

li
door lieke001 - Jun 14, 2012 om 19:51
9 Antwoorden / 2 Vragen

Halo ik zit nu in het buitenland het nummer stond op de bestelorder en was voor Belgie een O78 nummer waar je 24 op 24 en 7 dagen op 7b iemand bereikbaar is! Alleen je bent verbonden met Amerika of met Engeland Nederlands spreken ze niet en je moet al heel goed op je strepen staan om het annulatienummer te verkrijgen nmocht het niet lukken laat het mij dan weten een email sturen kan ook helpen soms als je vel geluk heb sturen ze er een terug in het Nederlands

ke
door kelcin - Jun 14, 2012 om 20:03
9 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lieke001 schreef op donderdag 14 jun 2012, 19:51]Halo ik zit nu in het buitenland het nummer stond op de bestelorder en was voor Belgie een O78 nummer waar je 24 op 24 en 7 dagen op 7b iemand bereikbaar is! Alleen je bent verbonden met Amerika of met Engeland Nederlands spreken ze niet en je moet al heel goed op je strepen staan om het annulatienummer te verkrijgen nmocht het niet lukken laat het mij dan weten een email sturen kan ook helpen soms als je vel geluk heb sturen ze er een terug in het Nederlands
Ik heb een nummer in Belgie gevonden en 2 in Nederland, maar een stem zegt steeds dat het druk is en je moet terug bellen. Zal dus proberen vol te houden. Heb ook een mail gestuurd maar wacht nog op antwoord.

li
door lieke001 - Jun 15, 2012 om 20:04
9 Antwoorden / 2 Vragen

Ja ik had ook steeds zo'n stemmetje maar ik ben blijven volhouden gelukkig had ik bel tegoed op mijn rekening staan dus heeft het mijn geen centen gekost alleen ging dit af van mijn beltegoed Visa/ Mastercard bevestigde mij telefonisch dat men eens 127 en een s113 doller teruggestort heeft op mijn rekening. Wel opletten als ze jou telefonisch achter de rekeningnummer vragen men wist dat ik de kaart geblokkeerd had en men stelde steeds maar vragen voor het nieuwe nummer te weten te komen.... Ze kunnen gerust geld terug storten op een geblokkeerde kaart dat heb ik ondertussen nu ook geleerd.... Het duurt voor een 2 tal dagen eer men antwoord via mail...... Ze weten heel goed wat ze doen iedere telefoontje, iedere mail wordt geregistreerd het is BIG BROTHER IS WATCHING YOU geloof mij....Op de site van Visa (www.mijnkaart.be) staat een item dat men geen verhaal heeft ze trekken het hun niet aan omdat je stilzwijgend een contract aangegaan hebt. In iedere geval moeten er heel veel gedupeerden zijn anders zou men dit niet op de site zetten... Jammer dat we er niets kunnen aan doen en jammer dat heel veel vrouwen/personen niet durven uitkomen voor het feit dat ze slachtoffer werden van deze malafide praktijken... Ik heb zelf economie een fax gestuurd maar die zeiden dat ik mij internationaal moest gaan verdedigen en klacht indienen maar met een handvol mensen ben je niets tegen deze multinational;.. Ze hanteren nu dezelfde praktijken met dieet pillen ik wens je heel veel moed en doorzettingsvermogen om je centen terug te krijgen ik heb een gedeelte terug maar ben toch nog steeds bijna 200 euro kwijt......

an
door antje1967 - Sep 6, 2012 om 18:39
2 Antwoorden / 0 Vragen

ook ik ben er ingestonken. Had vandaag mijn creditkaart maatschappij aan de telefoon en inmiddels is er weer een bedrag van 95 euro afgeschreven. In de kleine letters staat dat je een abonoment bent aangegaan, In april heb ik via email mijn contract opgezegt en heb gelukkig antwoord gehad maar ze zijn erg hard leers. Mijn credit kaart is nu per direct geblokkeerd.

Ik denk dat een waarschuwing op facebook wel op zijn plaats is want ze kloppen je toch een hoop geld uit je zak.... en ik baal ervan dat ze elke keer weer met wat andere middelen op de proppen komen en weer adverteren op facebook ect..

ke
door kelcin - Sep 6, 2012 om 19:25
9 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=antje1967 schreef op donderdag 6 sep 2012, 18:39]ook ik ben er ingestonken. Had vandaag mijn creditkaart maatschappij aan de telefoon en inmiddels is er weer een bedrag van 95 euro afgeschreven. In de kleine letters staat dat je een abonoment bent aangegaan, In april heb ik via email mijn contract opgezegt en heb gelukkig antwoord gehad maar ze zijn erg hard leers. Mijn credit kaart is nu per direct geblokkeerd.

Ik denk dat een waarschuwing op facebook wel op zijn plaats is want ze kloppen je toch een hoop geld uit je zak.... en ik baal ervan dat ze elke keer weer met wat andere middelen op de proppen komen en weer adverteren op facebook ect..

Ik heb steeds per email kontakt opgenomen en nu ontvang ik niets meer en werd mijn geld terug gestort. Dus bvoor mij is ondertussen alles in orde gekomen. Had mijn creditkaart wel geblokkeerd en nieuwe aangevraagd en het geld werd terug gestort.

an
door antje1967 - Sep 6, 2012 om 20:16
2 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb steeds per email kontakt opgenomen en nu ontvang ik niets meer en werd mijn geld terug gestort. Dus bvoor mij is ondertussen alles in orde gekomen. Had mijn creditkaart wel geblokkeerd en nieuwe aangevraagd en het geld werd terug gestort.

Ik krijg mijn geld wel terug maar ik vind de praktijken van dit bedrijf niet juist er moet duidelijk vermeld staan dat je een abbonoment afsluit ik ben nog steeds aan het zoeken op de website waar het staat ik vind dit gewoon oplichting. Ik heb een hoop extra werk eraan me kaart geblokeerd alles kopieren enz gelukkig zijn ze wel vriendelijk bij de bank. er blijken duizende vrouwen gedupeerd zijn het einige wat je kunt dun is een mail sturen en per onmiddelijk het contract ontbinden en direct je kaart blokeren.