ha
door hanenbats Jun 23, 2011 om 12:20
Voeding & gezondheid

Spaaractie 125 jaar coca cola

Je kan bij coca cola punten sparen om zo bepaalde producten te verkrijgen. Nu was ik voor een platenspeler aan het sparen waar ik 100 punten voor nodig had. Onder iedere 1,5l fles cola zit 1 punt. Dus ik moet 100 flessen cola à €1,39 kopen. Nu was ik al goed op weg en moest ik op 2 juni nog 16 punten verzamelen om 100 punten te hebben en toen bleek hij al uitverkocht te zijn. De actie duurt t/m 1juli. Ik vind dit persoonlijk ene smerige marketing truc van coca cola om mensen zo veel mogelijk cola te laten drinken en uiteindelijk te weinig producten op voorraad te hebben. Ik voel mij behoorlijk bezeikt door coca cola.

1269 1 Rapporteer

pe
door peus33 - Jun 24, 2011 om 15:17
9 Antwoorden / 1 Vragen

Je spaarde voor limited edition Coca-Cola artikelen, dat wil zeggen dat er niet onbeperkt veel zijn. Voor de hele Benelux slechts 800 platenspelers en begin juni liep de actie al 2 maanden.

Al heel snel waren bepaalde artikelen niet meer verkrijgbaar (oa metalen plaatjes) en er zijn wel spullen bijbesteld. Er werd al vroeg melding gemaakt op de site van het opraken en hoeveel van welk product ze beschikbaar hadden stond in de actievoorwaarden.

Het is reclame en daarmee natuurlijk een marketingtruc.
Probeer ze de volgende keer slimmer af te zijn door codes bij verenigingen te verzamelen oid. Of onder bekenden, maar ja, dan doe je aan mond-tot-mond reclame voor ze en dat is precies wat willen.

Balen voor je, en succes met het proberen te winnen van de reis.