mi
door michiel goedhart Sep 25, 2017 om 10:43
Voeding & gezondheid

Tandarts weigert slaapbit op te sturen

Ik had tot een paar maanden geleden een tandarts. Ze hadden zo'n slaapbit gemaakt aangezien ik snachts nogal tandenknars. Eerst wilde ze hem niet afleveren ondat ik nog niet betaald had. Toen afgesproken een voorschot te betalen en dan zou ik hem krijgen. Contant daar betaald maar ik kreeg hem niet mee. Vervolgens een andere tandarts gezocht en de volledige rekening betaald. Nu willen ze hem echter niet opsturen. Ik moet er om komen en hem dan laten aanmeten daar. Echter kan ik geen afspraak maken aangezien ik een andere tandarts heb
waarom wordt dat ding niet gewoon opgestuurd naar mijn nieuwe tandarts