br
door brwb Apr 7, 2008 om 13:06
Voeding & gezondheid

Tanden bleken

Heeft er iemand goede ervaring met tanden bleken bij een erkende tandarts of kliniek?

2639 5 Rapporteer

he
door henk75 - Jun 21, 2008 om 17:42
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik ben laatst bij The White Smile Company geweest.

Een vriend van mij wees me op een filmpje op youtube.

Daar zie je de hoe de behandeling in zijn werk gaat bij een journaliste van de NOS.

Ik ben zeer tevreden over het resultaat, alleen de eerste dag waren mijn tanden wat gevoelig.

Kijk gewoon even op you tube onder tanden bleken. En laat je goed informeren, anders gewoon bellen naar die praktijk dan beantwoorden ze al uw vragen hierover.

Succes

sa
door sandurraa - Aug 18, 2008 om 18:43
3 Antwoorden / 2 Vragen

sorry dat ik zo laat reageer op dit onderwerp, maar ik ben nu net pas voorhet eerst hier!

Ik hoop namelijk heel erg dat je bij een gediplomeerd tandarts of monhygienist deze behandeling hebt laten uitvoeren!

Bedenk goed dat je tanden niet zomaar te vervangen zijn en dat er een heleboel prutsers zich uitgeven voor "erkend behandelaar" of zo. (bedoel; er zijn zelfs nagelstylistes die dit er blijkbaar even bij doen!)

Vraag goede informatie en bedenk dat niet alle info die je op het internet (hierover) vindt betrouwbaar is! (kijk wel eens op pub-med.com voor literatuur onderzoeken)

Ik wens je een mooi, schoon en stralend gebit :)

Greetz Sandurraa (mondhygienist)

jo
door jordache77 - Jun 18, 2013 om 15:15
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ik zou absoluut naar een erkende tandarts gaan en niet naar een bedrijf waar 'de witte jasjes en tandartsstoelen' vertrouwen moeten wekken want bij dit soort bedrijven komt geen afgestudeerde tandarts, mondhygieniste of tandartsassistente in beeld.

Ik ben zelf bij de white smile company Amsterdam geweest voor de één na duurste (premium) behandeling van €149,00. Ik rook niet en drink geen rode wijn, 1 kop thee en 1 kop koffie per dag dus zou de ideale kandidaat moeten zijn, toch? Toen ik in de stoel lag vroeg ik of de dame in kwestie tandartsassistente was want ik vond het vreemd dat zij nog nooit van 'inlays' had gehoord. Mijn vermoeden was juist; de dame gaf toe geen tandartsassistente te zijn. Afijn, na de behandeling waren mijn tanden nog steeds dezelfde kleur en niet witter. Ik had tevoren van heel dicht bij foto's gemaakt dus had bewijs. Na veel klagen mocht er na enkele weken een tweede behandeling plaats vinden. Het enige wat ik hier aan over hield waren gevoelige tanden maar geen wittere tanden. Nu ben ik om mijn geld terug gaan vragen maar daar doet de white smile company niet aan. Ik mag terug voor een derde behandeling. Nee, dank u wel. Ik schakel nu mijn rechtsbijstand verzekering in. Ik heb veel navraag gedaan (mijn echtgenoot werkt in een ziekenhuis) en de middelen waar dit bedrijf mee 'bleekt' is een 'wassen neus' want hier worden de tanden niet witter van, en als het al werkt dan is het optisch en voor enkele weken. Kort samengevat; weggegooid geld dus!

pb
door pbarendse - Jun 18, 2013 om 16:43
406 Antwoorden / 1 Vragen

Jordache77, het is wellicht handiger uw ervaringen in een eigen, nieuw topic te plaatsen... Nu reanimeert u een topic wat al 5 jaar oud is!

En inderdaad, voor tanden bleken (indien nodig, ik blijf het zelf redelijk onzin vinden) kun je beter naar de professional gaan. Bij ons kun je zelfs bij de kapper je tanden laten bleken. Ik heb daar zo toch mijn ernstige twijfels bij. Ik ga voor een badkamer toch ook niet naar de bakker?

tijger1
door tijger1 - Jun 18, 2013 om 18:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jordache77

Had u niet beter van tevoren navraag kunnen doen bij uw man in dat ziekenhuis? Dan was u er helemaal niet aan begonnen waarschijnlijk.

En op grond waarvan zou u uw geld terug kunnen vragen. Er wordt geen garantie gegeven en misschien zijn uw tanden al stralend wit.