am
door amazingfamke May 21, 2012 om 14:27
Voeding & gezondheid

Terecht of niet ?

Bestel ik een ketting bij: www.mijnnaamketting.nl
Een ketting met twee hartjes en geboorte steentjes, voor elk kind een hartje met hun geboorte steentje :)
Leuk toch ?
Nu krijg ik hem binnen en hebben ze de steentjes verkeerd om geplaatst, mail ik dit door en wat denk je ?
Willen ze dat ik de retourkosten EN 30% reproductiekosten ga betalen omdat ZIJ een fout maken !!!!
Dit vind ik niet terecht.

5333 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - May 21, 2012 om 14:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo amazingfamke,

.....Dit vind ik niet terecht.....

Ik ook niet.

naitsoezn
door naitsoezn - May 21, 2012 om 14:38
842 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedoel je met 'verkeerd om' dat de verkeerde steentjes in de hartjes zitten (dus steentje A in hartje B en steentje B in hartje A) of dat de steentjes achterste voren oid. geplaatst zijn? In het tweede geval lijkt het me duidelijk dat de website de fout moet herstellen.

In het eerste geval is het van belang of je een opdrachtbevestiging oid hebt waar de opdracht goed beschreven staat (dus dat de fout niet in de bestelling zit, maar dat zij de bestelling verkeerd hebben uitgevoerd)... M.a.w. je moet kunnen bewijzen dat je de opdracht goed hebt doorgegeven....

edrick3
door edrick3 - May 21, 2012 om 14:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@amazingfamke,

Uit de retour voorwaarden:

In de onwaarschijnlijke situatie dat U een beschadigd product ontvangt, stuur dan AUB een E-Mail naar custserv@mijnnaamketting.nl en U ontvangt uw geld terug of U mag uw product ruilen.

U mag ongeopende producten, geleverd door MijnNaamKetting retour doen binnen 30 dagen.
Houd er AUB rekening mee dat er 30% administratiekosten gerekend wordt op producten die retour komen.

Blijkbaar hebben ze gereageerd op het willen retourzenden zónder rekening te houden met de REDEN van retourzending.

Zou ze dit nog eens goed duidelijk maken!

Wij hopen dat u tevreden bent met onze handgemaakte en -gekozen selectie sieraden. Tevens hopen we uw mening te mogen horen over onze service, kwaliteit en prijs.
Deze kunt u mailen naar: custserv@mijnnaamketting.nl

Weet je zeker dat je de gegevens goed hebt doorgegeven?

Suc6

am
door amazingfamke - May 21, 2012 om 14:47
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb het goed besteld, hieronder zal ik een stukje van mijn factuur plaatsen.

Beschrijving: Ingravering: 1) Martijn 2) Marco
Kleur eerste geboorte steen: September - Saffier
Kleur tweede geboorte steen: Juli - Ruby

tweede steentje zit in eerste hartje en andersom :( Ze hebben het omgedraaid.

Ik ben al 5 mailtjes verder en schoot dus niks op.
Het telefoonnummer dat je moet vermelden op de eventuele retour enveloppe bestaat ook niet.

edrick3
door edrick3 - May 21, 2012 om 14:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@amazingfamke,

Bedoelen ze niet je eigen tel.nr.?

am
door amazingfamke - May 21, 2012 om 14:54
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zend ons AUB slechts het product retour. Geen kado verpakkingen AUB.

- Gebruik voor het terug zenden Reguliere Air Mail.

- Gebruik een gewatteerde enveloppe.

- Zend ons AUB GEEN retourzendingen via EMS/UPS/FedEx

- Stuur het pakket naar:

Tenengroup Ltd.

7A Derech Hashalom St.

Second Floor

Tel Aviv 67892

ISRAEL

Telefoonnummer: 077-911-4116 (schrijf dit telefoonnummer AUB op de enveloppe)

zwemmer
door zwemmer - May 21, 2012 om 14:54
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Ze zullen wel bijdraaien als ze je uitleg gelezen hebben. Het is uiteaard not done om je op kosten te jagen als de webwinkel een fout gemaakt heeft.

mi
door mijnnaamketting - May 22, 2012 om 13:24
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Famke,

We denken dat u een verkeerde Email heeft ontvangen door een systeem fout.
Wij bieden namelijk altijd garantie op defecte of verkeerde items ern draaien 100% voor de kosten op. U kunt dit terug lezen op de website: http://www.mijnnaamketting.nl/Article.aspx?p=12&m=121.

We zullen u een retourenvelope sturen die u kunt gebruiken om de ketting retour te sturen op onze kosten en we zullen de ketting naar wens aanpassen.

Ik zal u hier nog even over mailen.

Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet, Nienke

edrick3
door edrick3 - May 22, 2012 om 13:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@amazingfamke,

Zo te zien komt alles dus toch nog goed!

Met vr.gr.

hagaman
door hagaman - May 22, 2012 om 13:56
107 Antwoorden / 5 Vragen
0

Zo zie je weer dat Kassa soms wel zin heeft :) hahahaha, en het is altijd of misverstand, of fout mailtje :) nooit echt schuld bekennen van "sorry we zijn zo hebberig geweest we wilden u onze fouten laten betalen etc.. excuses, volgende keer zullen we beter of erger zijn " :))))
Maar dat je nog spullen besteld uit ISRAIL ? :) dat is wel helemaal top.
wel opgepast, straks kom je erachter dat er nog paar microfoontjes inzitten van Mossad of dergelijke :)

tdehond
door tdehond - May 22, 2012 om 14:20
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Dit soort reacties stimuleren webwinkels niet om fouten of misverstanden te herstellen.

Jammer.

=hagaman schreef op dinsdag 22 mei 2012, 13:56: Zo zie je weer dat Kassa soms wel zin heeft :) hahahaha, en het is altijd of misverstand, of fout mailtje :) nooit echt schuld bekennen van "sorry we zijn zo hebberig geweest we wilden u onze fouten laten betalen etc.. excuses, volgende keer zullen we beter of erger zijn " :))))
Maar dat je nog spullen besteld uit ISRAIL ? :) dat is wel helemaal top.
wel opgepast, straks kom je erachter dat er nog paar microfoontjes inzitten van Mossad of dergelijke :)

mi
door mijnnaamketting - May 23, 2012 om 07:32
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kunt u mij uw emailadres of betselnummer (start met 81) nog even mailen naar custserv@mijnnaamketting.nl. Dan handelen we dit snel af.

am
door amazingfamke - May 23, 2012 om 07:36
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wat het woord KASSA al niet kan doen, blijft me altijd verbazen.
Maar ik heb inderdaad een mailtje ontvangen met excuses en de ketting wordt kosteloos vervangen, bedankt voor jullie reakties en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer