Terecht of niet ?
Bestel ik een ketting bij: www.mijnnaamketting.nl
Een ketting met twee hartjes en geboorte steentjes, voor elk kind een hartje met hun geboorte steentje :)
Leuk toch ?
Nu krijg ik hem binnen en hebben ze de steentjes verkeerd om geplaatst, mail ik dit door en wat denk je ?
Willen ze dat ik de retourkosten EN 30% reproductiekosten ga betalen omdat ZIJ een fout maken !!!!
Dit vind ik niet terecht.
Bedoel je met 'verkeerd om' dat de verkeerde steentjes in de hartjes zitten (dus steentje A in hartje B en steentje B in hartje A) of dat de steentjes achterste voren oid. geplaatst zijn? In het tweede geval lijkt het me duidelijk dat de website de fout moet herstellen.
In het eerste geval is het van belang of je een opdrachtbevestiging oid hebt waar de opdracht goed beschreven staat (dus dat de fout niet in de bestelling zit, maar dat zij de bestelling verkeerd hebben uitgevoerd)... M.a.w. je moet kunnen bewijzen dat je de opdracht goed hebt doorgegeven....
@amazingfamke,
Uit de retour voorwaarden:
In de onwaarschijnlijke situatie dat U een beschadigd product ontvangt, stuur dan AUB een E-Mail naar custserv@mijnnaamketting.nl en U ontvangt uw geld terug of U mag uw product ruilen.
U mag ongeopende producten, geleverd door MijnNaamKetting retour doen binnen 30 dagen.
Houd er AUB rekening mee dat er 30% administratiekosten gerekend wordt op producten die retour komen.
Blijkbaar hebben ze gereageerd op het willen retourzenden zónder rekening te houden met de REDEN van retourzending.
Zou ze dit nog eens goed duidelijk maken!
Wij hopen dat u tevreden bent met onze handgemaakte en -gekozen selectie sieraden. Tevens hopen we uw mening te mogen horen over onze service, kwaliteit en prijs.
Deze kunt u mailen naar: custserv@mijnnaamketting.nl
Weet je zeker dat je de gegevens goed hebt doorgegeven?
Suc6
Ik heb het goed besteld, hieronder zal ik een stukje van mijn factuur plaatsen.
Beschrijving: Ingravering: 1) Martijn 2) Marco
Kleur eerste geboorte steen: September - Saffier
Kleur tweede geboorte steen: Juli - Ruby
tweede steentje zit in eerste hartje en andersom :( Ze hebben het omgedraaid.
Ik ben al 5 mailtjes verder en schoot dus niks op.
Het telefoonnummer dat je moet vermelden op de eventuele retour enveloppe bestaat ook niet.
Zend ons AUB slechts het product retour. Geen kado verpakkingen AUB.
- Gebruik voor het terug zenden Reguliere Air Mail.
- Gebruik een gewatteerde enveloppe.
- Zend ons AUB GEEN retourzendingen via EMS/UPS/FedEx
- Stuur het pakket naar:
Tenengroup Ltd.
7A Derech Hashalom St.
Second Floor
Tel Aviv 67892
ISRAEL
Telefoonnummer: 077-911-4116 (schrijf dit telefoonnummer AUB op de enveloppe)
Ze zullen wel bijdraaien als ze je uitleg gelezen hebben. Het is uiteaard not done om je op kosten te jagen als de webwinkel een fout gemaakt heeft.
Beste Famke,
We denken dat u een verkeerde Email heeft ontvangen door een systeem fout.
Wij bieden namelijk altijd garantie op defecte of verkeerde items ern draaien 100% voor de kosten op. U kunt dit terug lezen op de website: http://www.mijnnaamketting.nl/Article.aspx?p=12&m=121.
We zullen u een retourenvelope sturen die u kunt gebruiken om de ketting retour te sturen op onze kosten en we zullen de ketting naar wens aanpassen.
Ik zal u hier nog even over mailen.
Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet, Nienke
Zo zie je weer dat Kassa soms wel zin heeft :) hahahaha, en het is altijd of misverstand, of fout mailtje :) nooit echt schuld bekennen van "sorry we zijn zo hebberig geweest we wilden u onze fouten laten betalen etc.. excuses, volgende keer zullen we beter of erger zijn " :))))
Maar dat je nog spullen besteld uit ISRAIL ? :) dat is wel helemaal top.
wel opgepast, straks kom je erachter dat er nog paar microfoontjes inzitten van Mossad of dergelijke :)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer