hbtransport
door hbtransport May 29, 2012 om 16:17
Voeding & gezondheid

Vraag over ischias

hoe kom je van ischias af, ben al bij physiotherapeut, maar helpt weinig.
bij voorbaat dank en met vr groet
Henk

2722 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tik even ischias in op Google.

Kan wel wat links neerzetten, maar sommigen zijn reclame.

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is geen medisch forum, maar een consumenten forum. Voor goede raad moet u toch echt bij een arts te rade gaan.

ve
door verwijderd - May 30, 2012 om 09:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Arts heeft mij doorverwezen naar therapeut en op google krijg je te zien wat voor pijn het is, dus wordt niet naar een behandeling gewezen.
iedereen toch bedankt voor jullie reactie (ook toekomstige)
mvg
henk

ve
door verwijderd - May 30, 2012 om 10:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

hbtransport schreef op woensdag 30 mei 2012, 09:35: Arts heeft mij doorverwezen naar therapeut en op google krijg je te zien wat voor pijn het is

Zeker weten?

ve
door verwijderd - May 30, 2012 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vorig jaar veel problemen gehad. Eerst had ik ischias, later is er een hernia geconstateerd. Toen die genezen was Kreeg pijn op andere plaatsen, toen werd er weer gesproken van ischias. Ik heb ook een verwijziging gekregen voor een fysiotherapeut. Ik moest daar oefeningen doen, maar dat hielp niet. Op het internet is veel informatie te vinden, maar ik zag door de bomen het bos niet meer.
Ik kreeg van een vriendin een tip om naar een manueel therapeut te gaan. Daar hoefde ik geen oefeningen te doen, maar werd mijn ruggegraat behandeld. De manueel therapeut gaf mij het advies om naast de behandelingen veel te wandelen en/of te fietsen. Het heeft geholpen. Binnen 4 weken was ik helemaal pijnvrij.

ve
door verwijderd - May 30, 2012 om 12:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oefeningen bij Ischias:
klik hier

Overleg eerst met behandelend therapeut welke oefeningen op dit moment voor u het meest geschikt zijn.

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 09:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

ok lieve mensen, allemaal bedankt ik ga contact opnemen met een manual therapeut en de oefeningen doen.
groetjes henk