Waarheen met de klacht?
Goedemiddag,
ik heb op 4 december 2014 een jeans aangeschaft van het merk Street One en eind januari 2015 bleek deze al kapot te zijn. Nu is de winkel waar deze broek gekocht is weg en de winkel van hetzelfde merk in Ridderkerk wil mij niet helpen omdat mijn broek bij een andere franchiser vandaan komt. Ook de webwinkel van dit merk wil/kan mij niet helpen. Bon en kaartjes heb ik nog. Waar moet ik nu heen? Wie heeft nog ideeën?
Kerstinz
Als het franchisers zijn, zijn het "eigen winkels" onder "één" vlag, d.w.z. ze gebruiken de naam van de keten, betalen daarvoor, verkopen de contractuele artikelen, maar zijn wel "eigen verantwoording". Dus nu de verkoper van uw broek weg is en de andere franchiser er geen actie op zet, wat ik begrijp, hij heeft in basis niets met u te maken, kunt u alleen proberen om bij de franchise gever, dus het hoofdkantoor, een email en een telefoontje te sturen en hopen dat ze u willen helpen. Want formeel hebben die ook geen verkoopbinding met u. Probeer het vriendelijk te houden, met stroop vang je meer vliegen als met azijn.
Vraag anders eens aan de buren van waar die winkel zat of ze misschien verhuisd zijn en of ze het eventuele nieuwe adres kennen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ben ik nu de enige..?
Ik vraag me af of ik de enige ben die in zijn kast een hoop navullingen(8!) heeft staan van die mini sprays (toiletverfrissers)puur en alleeen omdat de houders het niet uithouden. Ze gaan bij mij meestal tijdens de eerste flacon kapot ... dan blijf je zitten met een navulling, losse houders zijn niet te koop.
Dus blijf je houders kopen met vullingen ....
Bij navraag Jumbo(losse houders)
...
Lees meer
Verisure
HELP!!!
In december Verisure opgezegd, vele keren gebeld en zelfs de rayon manager is bij ons thuis geweest en heeft aangegeven dat onze klachten gegrond zijn en wij daarom kunnen afzien van het systeem. Daar wordt niets mee gedaan. Hoe kom ik van Verisure af!!!
wij kunnen blijven bellen, maar ze ondernemen geen aktie, behalve aanmaningen sturen die nergens op slaan.
groet Ge
...
Lees meer
Wat kan ik doen wanneer de Hogeschool voor de Kunsten Den Haag haar eigen geschillenregeling niet uitvoert?
De Hdk heeft een geschilenregeling.https://www.hogeschoolderkunsten.nl/storage/documents/Geschillenregeling-HdK.pdf
Ik heb via het adres klachtenloket@hdk.denhaag.nl een klacht ingediend maar deze is nooit in behandeling genomen door deze hogeschool. Ik heb mijn klacht gerappelleerd maar de klacht is na maanden nog steeds niet in behandeling genomen? Mijn klacht voldoen aan de vormeisen
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer