ke
door kerstinz Feb 23, 2015 om 16:27
Voeding & gezondheid

Waarheen met de klacht?

Goedemiddag,

ik heb op 4 december 2014 een jeans aangeschaft van het merk Street One en eind januari 2015 bleek deze al kapot te zijn. Nu is de winkel waar deze broek gekocht is weg en de winkel van hetzelfde merk in Ridderkerk wil mij niet helpen omdat mijn broek bij een andere franchiser vandaan komt. Ook de webwinkel van dit merk wil/kan mij niet helpen. Bon en kaartjes heb ik nog. Waar moet ik nu heen? Wie heeft nog ideeën?

Kerstinz

694 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Feb 23, 2015 om 16:35
11582 Antwoorden / 51 Vragen
0

Als het franchisers zijn, zijn het "eigen winkels" onder "één" vlag, d.w.z. ze gebruiken de naam van de keten, betalen daarvoor, verkopen de contractuele artikelen, maar zijn wel "eigen verantwoording". Dus nu de verkoper van uw broek weg is en de andere franchiser er geen actie op zet, wat ik begrijp, hij heeft in basis niets met u te maken, kunt u alleen proberen om bij de franchise gever, dus het hoofdkantoor, een email en een telefoontje te sturen en hopen dat ze u willen helpen. Want formeel hebben die ook geen verkoopbinding met u. Probeer het vriendelijk te houden, met stroop vang je meer vliegen als met azijn.

mahadma
door mahadma - Feb 23, 2015 om 16:38
11582 Antwoorden / 51 Vragen
0

Klik HIER voor de gegevens van het hoofdkantoor in Duitsland. Suc6

aurora1
door aurora1 - Feb 23, 2015 om 16:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Vraag anders eens aan de buren van waar die winkel zat of ze misschien verhuisd zijn en of ze het eventuele nieuwe adres kennen.

ke
door kerstinz - Feb 23, 2015 om 16:49
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=mahadma schreef op maandag 23 feb 2015, 16:38]Klik HIER voor de gegevens van het hoofdkantoor in Duitsland. Suc6 quote].

Ontzettend bedankt voor uw antwoord. Ga zeker een nette vraag om hulp sturen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jo
joost MCMLX - May 22, 2024 om 11:36
Huishouden & energie
Ben ik nu de enige..?

Ben ik nu de enige..?

Ik vraag me af of ik de enige ben die in zijn kast een hoop navullingen(8!) heeft staan van die mini sprays (toiletverfrissers)puur en alleeen omdat de houders het niet uithouden. Ze gaan bij mij meestal tijdens de eerste flacon kapot ... dan blijf je zitten met een navulling, losse houders zijn niet te koop.
Dus blijf je houders kopen met vullingen ....
Bij navraag Jumbo(losse houders) ... Lees meer

Gea Koster
Gea Koster - Jun 20, 2023 om 17:25
Geldzaken & recht

Verisure

HELP!!!
In december Verisure opgezegd, vele keren gebeld en zelfs de rayon manager is bij ons thuis geweest en heeft aangegeven dat onze klachten gegrond zijn en wij daarom kunnen afzien van het systeem. Daar wordt niets mee gedaan. Hoe kom ik van Verisure af!!!
wij kunnen blijven bellen, maar ze ondernemen geen aktie, behalve aanmaningen sturen die nergens op slaan.

groet Ge ... Lees meer

To
Ton2000 - May 24, 2024 om 00:29
Geldzaken & recht

Wat kan ik doen wanneer de Hogeschool voor de Kunsten Den Haag haar eigen geschillenregeling niet uitvoert?

De Hdk heeft een geschilenregeling.https://www.hogeschoolderkunsten.nl/storage/documents/Geschillenregeling-HdK.pdf

Ik heb via het adres klachtenloket@hdk.denhaag.nl een klacht ingediend maar deze is nooit in behandeling genomen door deze hogeschool. Ik heb mijn klacht gerappelleerd maar de klacht is na maanden nog steeds niet in behandeling genomen? Mijn klacht voldoen aan de vormeisen ... Lees meer