no
door norsel Jun 28, 2010 om 11:44
Voeding & gezondheid

Zonnebrandmiddel

wat is een goede zonnebrand voor een kind met echt rood haar en een man met parfumallergie

ik hoor goede verhalen van vision, maar lees ook dat kruidvat goed moet zijn

1197 4 Rapporteer

druifje01
door druifje01 - Jun 28, 2010 om 12:04
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Volgens de kansberekening is de mogelijkheid dat iemand met een roodharig kind en een man met parfumallegie deze site bezoekt erg klein... Ik beveel U aan dermatologisch getest zonnebrandmiddel te gebruiken en vooral advies in te winnen bij de betere drogist, danwel apotheek. Wellicht zijn er ook verkopers (m/v) bij Kruidvat die zich nader in deze materie verdiept hebben. Men beveelt naast Vision ook P20 en Ultrasun aan. Wellicht kunt U reviews vinden op de van toepassing zijnde sites.
Voor parfumallergie worden zonnebrandartikelen van de Hema aanbevolen.

erik008
door erik008 - Jun 28, 2010 om 14:15
1401 Antwoorden / 25 Vragen

[edit redactie - off-topic]

druifje01
door druifje01 - Jun 28, 2010 om 14:16
1712 Antwoorden / 140 Vragen

[edit redactie - off-topic]

jo-anne
door jo-anne - Jun 29, 2010 om 19:25
36 Antwoorden / 0 Vragen

hallo norsel Ik weet uit ervaring voor een lichte huid (rood of blond haar) dat er minstens factor 30 gebruikt moet worden en dat men altijd advies kan vragen bij de apotheek. Maar voor uw man met parfumallergie zou u advies kunnen vragen bij uw huis- of huidarts ,want zij kunnen vast wel iets aanraden of iets voorschrijven om te gebruiken! Verder kunt u zelf kijken voor informatie op www.allergieplein.nl ,misschien heeft u daar iets aan . Succes ermee vr gr jo-anne