to
door tommy22 Oct 23, 2006 om 14:27
Voeding & gezondheid

Zwanger worden

hallo

we zijn al een heel lang bezig on zwanger te worden maar voor ik naar een gynocoloog wil gaan heeft er iemand mischien het zelfde heeft meegemaakt en hoe die het heeft opgelost

300 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 23, 2006 om 14:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zal niet mee vallen om voor dit onderwerp een juist advies te krijgen, want dit kan vele oorzaken hebben.
U kunt hiervoor het beste naar uw huisarts gaan die u hier in het beste kan bijstaan en adviseren.

ve
door verwijderd - Oct 23, 2006 om 18:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt voordat U via de huisarts naar de specialist word doorverwezen eerst zelf onderzoeken, sperma onderzoek, effe trekken, en naar de assistente huisarts, die ziet of er genoeg in zit, en  beweegt het genoeg, pas als U meer dan een jaar bezig is, dan pas mag hij doorverwijzen...

Ook thermometers verraden eisprong, samen met tabel, en vlak voor eisprong tenminste 3 dagen geen sex, dan is Uw man tenminste extra gevuld, dus meer kans... niet de hoeveelheid sperma is bepalend, maar hoeveel zaad er in zit..

Door 3 dagen voor de eisprong extra veel te trekken gaat alle oude rotzooi eruit, dus meerdere keren klaarkomen, en dan 3 dagen onthouding!

Zo verbeter je de kwaliteit van het mannelijke gedeelte, voor het vrouwelijke kunt U ook nog boeken zoeken in de bieb... er is meer dan U denkt, ook online nog veel te lezen onder IVF en babywens zoeken en zo..

ve
door verwijderd - Oct 23, 2006 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Trekken dat leren ze wel in het leger. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ve
door verwijderd - Oct 23, 2006 om 18:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Hallo

Het is verstandig om je niets van het antwoord van Gozik aan te trekken Het lijkt verstandiger om toch via de reguliere weg een oplossing te zoeken Want hoewel er op internet veel te halen en evt.te leren valt is het best wel een specialitsch gebeuren.

Sterkte met je keuze Vr. gr Wil. R

ve
door verwijderd - Oct 23, 2006 om 19:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit mag je Gozik niet kwalijk nemen,als er ene verstand heeft van trekke

dan is het die trekvogel wel!

Doei Nachtegaal.

ve
door verwijderd - Nov 26, 2006 om 12:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat verstaan jullie onder al heel lang bezig? Als je naar een gynacoloog wilt zul je toch eerst naar de huisarts moeten. En het "oplossen" hangt af van wat voor oorzaak er te vinden is als die er te vinden is. Ben zelf al paar jaar onder behandeling, maar over dat drie dagen onthouding voor de eisprong is onzin volgens meerdere gynacologen die ik heb gevraagd. Iedere dag het doen rond de eisprong is het beste