door 31121939 Mar 23, 2014 om 18:22
Vrije tijd & tuin

Elec fiets aldi

ik heb 3 jaar geleden twee elec fietsen gekocht met 4accu s met die 4 accu s heb ik geen 500 km gereden ik heb twee nieuwe fietsen staan maar kan er niet op rijden dus mensen koopt geen elec fietsen bij de aldi is twee keer niks. maar wie kan mij helpen gr piet

1750 15 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Mar 23, 2014 om 18:57
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Accu's die je (zeer) weinig gebruikt gaan aanzienlijk sneller kapot als (in vergelijk) accu's die regelmatig gebruikt worden. Stonden de accu's tijdens het niet gebruik op een druppellader of volledig stil?

Heeft u die 500 km totaal in 3 jaar gereden? Als ik gemakshalve van 1.000 dagen uitga, dan zou u dus met 3 x per week gebruik gemiddeld 1,5 km per hebben gereden. Uitgaande van 1 fiets en 500km.

maar wie kan mij helpen

Als je de accu's niet correct gebruikt hebt, moet je eigenlijk schrijven: "Niet Aldi is de schuldige, maar ik, want ik heb ze niet goed gebruikt."

Niemand kan je helpen, want de accu's zullen nu wel volledig exit zijn.

who cares
door who cares - Mar 24, 2014 om 10:54
146 Antwoorden / 9 Vragen

Levens middelen koop je bij een supermarkt e.d, een fiets koop je bij een fietsen winkel , je kan niet verwachten dat een supermarkt garantie/advies geeft van een elektrische fiets , men gaat van het goedkoopste uit en verwacht de beste garantie, nou niet dus, schoenmaker blijf bij je leest.

tijger1
door tijger1 - Mar 24, 2014 om 10:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Je krijgt dus wel garantie, maar je moet die accu's wel gebruiken.

mahadma
door mahadma - Mar 24, 2014 om 11:20
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Overigens, na 3 jaar is het (bij normaal gebruik) ook al vaak einde oefening voor de accu's.

me
door mein33 - Mar 24, 2014 om 11:32
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Zoek eens op Google naar een bedrijf dat fietsaccu's reviseert, daar zijn er genoeg van te vinden.
Mogelijk kunnen zij uw accu reviseren of door een ander type vervangen.
De kosten zijn, helaas voor u, voor eigen rekening.

aurora1
door aurora1 - Mar 24, 2014 om 11:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier over reviseren.

tijger1
door tijger1 - Mar 24, 2014 om 21:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waren die accu's dan al meteen kapot?

he
door hemoi - Jun 21, 2014 om 13:24
18 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u die fietsen nog? Zo ja wil wel een tweedehands van u kopen.

boppe1943
door boppe1943 - Jun 21, 2014 om 13:56
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Lees dit eens. Klik.

jo
door joentje1978 - Jun 21, 2014 om 22:37
367 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 23 mrt 2014, 18:23]Waren die accu's dan al meteen kapot?

Das echt een TOP antwoord, HEHEHEHE.

Hoe komen ze daar nou weer bij?

he
door hemoi - Jun 22, 2014 om 00:27
18 Antwoorden / 1 Vragen

ben een droge,en ik dacht nou die wil ze kwijt.Vandaar ik handel zag.overkopen.Ja in gedachten wist ik dat ze niet vlak bij me woont.Handelen kan ik aardig.Zo de ogen vallen dicht hier,ga maar snel naar bed.Jij ook een goede slaap gewenst.

boppe1943
door boppe1943 - Jun 22, 2014 om 09:32
1129 Antwoorden / 98 Vragen

OT

Citaat hemoi: Zo de ogen vallen dicht hier,ga maar snel naar bed.Jij ook een goede slaap gewenst.

Hoera, gezien de slaapproblemen die u onlangs op V&B hebt genoemd, hoop ik dat u nu eindelijk een goede nachtrust hebt gehad.

tot15karakters
door tot15karakters - Jun 22, 2014 om 12:26
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Weinig gebruikte fietsen met defecte accu, ik koop ze graag voor vriendenprijsje op marktplaats en dan even solderen van nieuwe cellen en fietsen maar....

Ja, de weinig gebruikte sneuvelen vaak na ruim 2 jaren en de postbode heeft al 6 jaren dagelijks 2 accu's nodig en dagelijks beide laden en geen enkel probleem.

Dus het probleem is tekort gebruik en verkeerd laden.....
Leeg trekken en laten liggen voor je gaat laden is dodelijk....

Ik koop ze graag van bepaalde merken die voordelig en makkelijk te vervangen zijn en daar zitten diverse van Aldi afkomstige tussen.

Kosten nieuwe accu pack €86,74 incl. Porto en Ex. tijd voor solderen en soldeertin...

he
door hemoi - Jun 25, 2014 om 09:40
18 Antwoorden / 1 Vragen

Voor boppe,blijkbaar niet goed gelezen mijn vraag elders anders.Mischien heb ik pil ingenomen waar ik goed op kan slapen.

he
door hemoi - Jun 25, 2014 om 10:14
18 Antwoorden / 1 Vragen

Maar ik stop omdat ik dacht dat elke categorie een andere panel had.Maar overal verstand van hebben lijkt mij niet mogelijk.