fr
door framajama May 15, 2018 om 19:07
Vrije tijd & tuin

Facebook Messenger staat eigen naam dus niet geadresseerde

Als ik een bericht heb verzonden(en dat doe ik heel veel) staat er in de kop steeds mijn eigen naam(Marijn) maar niet de naam van de geadresseerde.

Help, is zeer lastig

Marijn

1132 6 Rapporteer

Beps
door Beps - May 15, 2018 om 19:12
76 Antwoorden / Vragen

Hallo Marijn, maak je browser schoon met CTRL+F5
refresh your cache

tijger1
door tijger1 - May 15, 2018 om 19:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar nou u hier open en bloot uw gegevens vermeldt, zult u wel gezellig veel spam krijgen. Heeft u geen tijd op op Facebook te zitten.

Dus haal uw mailadres weg. En haal ook die namen weg. Uw contacten zullen het niet fijn vinden om op een openbaar forum te staan en ook nog met hun foto.

tenormin
door tenormin - May 15, 2018 om 20:17
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Denk dat je daar zelf meer dan voldoende aan bijdraagt, net zoals hier. Maar ja, je gegevens kan je nu niet meer bewerken, dus blijft dit ook tot in eeuwigheid bestaan.

sjjoppy
door sjjoppy - May 15, 2018 om 20:56
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Redactie gevraagd persoonsgegevens van @Framajama te verwijderen.

sy
door sylvia_71 - May 15, 2018 om 21:09
288 Antwoorden / 0 Vragen

Het is niet te geloven hoe TS omgaat met de gegevens van andere personen. Daar gaat je privacy! Het zou voor sommige mensen echt verboden moeten zijn zich op het internet te bevinden.

diumenge
door diumenge - May 15, 2018 om 21:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bij deze.