ce
door celle Mar 25, 2013 om 09:06
Vrije tijd & tuin

Groupon Phantasia tickets

Begin maart via Groupon tickets besteld: voor 31 mei naar Phantasia dan krijgt u een 2e ticket gratis, geldig tot 3 november 2012.
Na betaling en email aanvaarding van Groupon hebben ze eenzijdig de voorwaarden veranderd in: voor 30 april komen. De gratis kaartjes moeten we voor 30 april dus op halen in het park. Ik heb bezwaar aangetekend en ze gewezen op hun eigen wettelijke voorwaarden van aanbod en aanvaarding. De deal is dus afgehandeld. Het eenzijdig veranderen van voorwaarden is niet akkoord.
Groupon geeft geen reactie. Ik heb de kaartjes ontvangen, heb wederom bezwaar gemaakt , maar Groupon reageert niet. Wat kan ik nog doen om toch mijn vrijkaartjes te krijgen. ik ben niet in de gelegenheid om voor 30 april te gaan. ( planning is mei vakantie)
Inmiddels hebben zo’n 5000 mensen een kaartje via dit systeem gekocht.

566 2 Rapporteer

ab
door abolijn - Jan 8, 2014 om 09:04
10 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb zelf goede ervaringen met groupon. Ik was mijn bon vergeten te besteden, en toen ik zag dat deze opnieuw aangeboden werd, en na even bellen kreeg ik het als krediet op mijn groupon-account om aan iets anders te besteden.
Mijn advies is dus even naar groupon bellen. Op die manier kunnen ze ook niet geen antwoord geven, want u heeft ze al aan de lijn!
Hopeljik helpt dit u

ce
door celle - Jan 8, 2014 om 10:45
1 Antwoorden / 1 Vragen

in hun voorwaarden staat dat Groupon zich het recht behoud om zonder reden van opgaaf de aanbieding te veranderen zolang de koop niet aanvaard is. maar dat is het hele punt. de koop was aanvaard, betaald en afgewerkt en naderhand komen ze met wijzigingen ten nadele van de klant. Daar zit hem nou de juridische kneep. ik heb daarover contact gehad met mijn advocaat die de zaak bekeken heeft en mij in mijn recht gesteld heeft. Groupon heeft echter tot nooit adequaat gereageerd en je wordt door allerlei medewerkers op "vriendelijke wijze" van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat ze iets voor je doen. de coupons zijn verlopen en ik heb geen gebruik gemaakt van de 2:1 actie van tickets voor de geboden prijs.
Ik heb meerdere malen aankopen gedaan bij Groupon, behoudens de veel langere levertijden, gaat het over het algemeen goed. maar zoals ze zich hier hebben opgesteld is ronduit misleidend en getuigd van weinig commitment met klant maar meer met een winstoogmerk.

UIt de voorschriften van Groupon zelf:
2.1 De Aankoopprocedure: Groupon verkoopt Kortingsbonnen die ingewisseld kunnen worden voor Producten vaneen Bedrijf. Wanneer je de stappen voor aankoop van een Kortingsbon doorloopt, nadat je akkoord bent gegaan met deze verkoopvoorwaarden en nadat wij jouw betaling hebben ontvangen, wordt de transactie voor de Aankoop vande Kortingsbon pas afgerond (en komt een contract inzake de Aankoop pas tot stand) wanneer wij de transactie per
e-mail aan je hebben bevestigd (wat onze aanvaarding van de transactie is). Wij behouden ons het recht voor om een transactie zonder opgaaf van reden te weigeren of te annuleren totdat wij je aanbod hebben aanvaard.