la
door lalala0607 Feb 29, 2024 om 22:40
Vrije tijd & tuin

Wat is de reis van post naar Engeland?

EDIT REDACTIE: Vraag verwijderd. Beetje vragen hoe je het beste drugs kunt versturen zodat het niet wordt onderschept door de douane, kom nou...

1472 9 Rapporteer

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Feb 29, 2024 om 23:09
1765 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Lalala,

Natuurlijk wordt uw kaart gecontroleerd.

Wat bedoelt u met "een paar zakjes 3M ?

tenormin
door tenormin - Feb 29, 2024 om 23:12
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Geen idee wat 3M zakjes zijn, maar als mijn (Engelse) pleegdochter mij iets stuurt staat erop wat erin (zou) zit(ten). Dus post word sinds de Brexit wel degelijk gecontroleerd. Ook als ze me met Kerstmis wat geld stuurt, buiten de cadeautjes: dan doet ze dat apart in een zeer dun envelopje, waarvan ik het de eerste keer bijna had weggegooit: zo voorzichtig is ze inmiddels. In hetzelfde pakketje overigens.

sw
door swat1500 - Mar 1, 2024 om 00:52
3779 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vermoed zomaar dat 3M in GB verboden is. De ontvanger van de kaart met extra kan vervolgd worden voor de invoer van verboden middelen en daar staan in GB aanzienlijke straffen op. Fijne verjaardag cadeau dus.
U zou vervolgd kunnen worden voor de uitvoer van. Verboden middelen.

Ja
door JannyBoe - Mar 1, 2024 om 07:21
516 Antwoorden / Vragen

U neemt de lezers in de maling.
Hulp vragen voor het versturen van illegale designerdrugs naar Engeland?

Mijn tip: zet uw adres wel goed leesbaar op de envelop zodat de politie kan zien aan welke deur ze moeten kloppen ;)

mahadma
door mahadma - Mar 1, 2024 om 07:36
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Denk niet dat het aankomt, of de douane slaspt

Thijs12
door Thijs12 - Mar 1, 2024 om 08:05
538 Antwoorden / Vragen

Je kunt beter een 40 voeter container vullen. Die kijken ze niet na omdat hij niet op het transportband van de douane past.
Dat verwachten ze niet.

sira
door sira - Mar 1, 2024 om 09:34
2340 Antwoorden / 24 Vragen

Doe er een paar blokjes Post-it van 3M in, dan krijgt ú geen problemen en de ontvanger ook niet en u hebt toch 3M verzonden.

hutch
door hutch - Mar 1, 2024 om 09:38
4515 Antwoorden / 29 Vragen

3M .... verdovende middelen?  U vraagt via deze site, een consumentensite, om hulp voor het verzenden van een verboden stof? Het moet toch niet gekker worden................

Mabelle
door Mabelle - Mar 1, 2024 om 09:41
425 Antwoorden / 1 Vragen

Deze vraag kun je beter stellen op een drugsforum of aan je eigen opa en oma...