carolyn
door carolyn Jul 23, 2015 om 16:36
Winkels & webshops

Bedrijf Henscotenenzonen

Ik las hier ergens over matras bedrijf henschotenenzonen , dat het slechte service had , maar nu las ik dat het uitgeschreven is bij de kamer koophandel , wie weet daar meer van , zit namelijk te wachten op een bestelling

1551 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 23, 2015 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo carolyn,

..... zit namelijk te wachten op een bestelling .....
Voor vragen kun je mailen naar service@henschotenenzonen.nl

Met vr.gr.

carolyn
door carolyn - Jul 23, 2015 om 17:46
39 Antwoorden / 15 Vragen

Ja bedankt edrick3.
Maar had dat al gedaan en kreeg mijn Email terug dat het niet bezorgd kon worden van Zeelandnet .nl
Mijn provider , zo wat nu?

edrick3
door edrick3 - Jul 23, 2015 om 18:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@carolyn,

.....zo wat nu?.....
Dan lijkt het er op dat ze 'weg' zijn.
Ben bang dat je je bestelling wel af kunt schrijven.
Je kunt nog een brief schrijven: klik hier.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jul 23, 2015 om 18:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Op telefoonboek.nl vind ik dit tel.nr. 040-7852182. Je zou het eens kunnen proberen.

Henschoten en Zonen Internationale Faillissementen staat nog steeds ingeschreven bij de KvK.

uwjurist
door uwjurist - Jul 23, 2015 om 19:05
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Er is (nog) geen faillissement gepubliceerd inzake Henschoten en Zonen Internationale Faillissementen.
Probeer ook info@henschotenenzonen.nl.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

carolyn
door carolyn - Jul 23, 2015 om 19:23
39 Antwoorden / 15 Vragen

uwjurist
Er is op geen enkele manier kontact te maken met welke internetsite dan ook van dat bedrijf ,krijg je overal de zelfde melding ( ondergaat op dit moment gepland onderhoud )
Zodoende

ho
door hopetobehelping - Jul 23, 2015 om 19:32
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste carolyn,

adres dat hoort bij henschotenenzonen:
Geldropseweg 8 A
5611 SH Eindhoven.

Telefoonnummer dat ik naast het hierboven genoemde 040 telefoonnummer ook nog tegenkom is 085-7820522 (085 zijn zakelijke nummers).
Naast de al genoemde email adressen kunt u ook nog management@henschotenenzonen.nl proberen.

Als ik u was zou ik nog proberen ze te bellen.
Er zijn meer slechte ervaringen met dit bedrijf.
Als u een rechtsbijstandsverzekering heeft dan zou ik deze inschakelen.
De communicatie die u zwart op wit heeft goed bewaren.

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 23, 2015 om 19:43
1790 Antwoorden / 3 Vragen

"(085 zijn zakelijke nummers)" enkel en alleen ter aanvulling; vaak is dat inderdaad het geval, geldt ook voor 087 en 088 (laatstgenoemde is eigenlijk altijd zakelijk). Het zijn plaatsonafhankelijke netnummers, die kan en mag je overal mee naar toe verhuizen. Bij regio gebonden nummers mag dat officieel niet (maar het kan wel :-)).

uwjurist
door uwjurist - Jul 23, 2015 om 19:43
1043 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=carolyn schreef op donderdag 23 jul 2015, 19:23]uwjurist
Er is op geen enkele manier kontact te maken met welke internetsite dan ook van dat bedrijf ,krijg je overal de zelfde melding ( ondergaat op dit moment gepland onderhoud )
Zodoende
Dat hoeft niets te betekenen te hebben, maar kan natuurlijk wel een teken aan de wand zijn.
Op 'info...' krijg ik nog geen foutmelding.
Vraagsteller, ik raad aan om - naast blijven bellen - elke dag te checken of ze failliet zijn (zoals ik zojuist voor u deed). Dat kan op http://insolventies.rechtspraak.nl/.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

carolyn
door carolyn - Jul 23, 2015 om 20:00
39 Antwoorden / 15 Vragen

Akkerdistel
zo.n nummer heb ik inderdaad gekregen 0857820522 maar dan krijg je nu het antwoord alle linen zijn bezet probeer het later , maar al bel je honderd keer helpt niets, en ook nog een 06 nummer maar die antwoord ook niet meer. van een afdeling in Vlissingen dus in de buurt waar ik woon.
Maar allemaal bedankt voor de antwoorden ga er wat mee doen .
maar zo zie je maar weer wie kun je nog vertrouwen.

hutch
door hutch - Jul 30, 2015 om 14:21
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Op 28 juli 2015 is Henschoten B.V. (handeld onder de naam: Henschoten en Zonen internationale faillissementen) -zelf- failliet verklaard.