ch
door chrisgeld Jan 30, 2017 om 11:25
Winkels & webshops

Is panelwizard betrouwbaar

is panelwizard betrouwbaar want ik verveel me in de les en dit leek me wel leuk om in de les iets nuttigs te doen maar weet niet of dit betrouwbaar is

14703 9 Rapporteer

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Jan 30, 2017 om 11:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Of panelwizard betrouwbaar is, kun je toch tijdens de les zelf even uitvogelen?

tijger1
door tijger1 - Jan 30, 2017 om 11:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien maar beter andere lessen gaan volgen?

marita5
door marita5 - Jan 30, 2017 om 11:51
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo ChrisGeld ,

Panelwizard is een leuk spaarprogramma, maar als je geld wilt verdienen, kun je beter andere spaarprogramma’s zoeken. Misschien kun je dit spaarprogramma blijven gebruiken, maar moet je ook andere spaarprogramma’s gebruiken om een beetje geld te kunnen verdienen.
Dus voor mij is het spaarprogramma van Panelwizard geen aanrader omdat je er niet veel geld mee kunt verdienen.

bron : grabbits.nl

Lees ook hier , klik op de rode regel .

https://www.google.nl/search?q=Is+panelwizard+betrouwbaar&oq=Is+panelwizard+betrouwbaar&aqs=chrome..69i57j69i60l2&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Enkele tips om een saaie les te overleven ,

http://www.scholieren.com/blog/1697/spoedcursus-saaie-les-overleven

edrick3
door edrick3 Jan 30, 2017 om 13:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Die laatste is een goeie! ;-)

marita5
door marita5 Jan 30, 2017 om 13:31
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Vond ik ook ;-))

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2017 om 13:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

leek me wel leuk om in de les iets nuttigs te doen
Advies: aandacht bij de les houden!

jo
door jorisw Nov 5, 2017 om 17:36
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het onderwijs is nog steeds hetzelfde als 40 jaar geleden: ongeacht wat je al weet wordt je geacht in de klas te blijven zitten. Toen ik op de middelbare school zat was ik na een half uur al klaar met wiskunde. Maar de resterende 20 minuten moest ik wel in de klas blijven, i.p.v. dat ik iets nuttigs kon gaan doen. Was er in mijn tijd maar zoiets als panelwizard (of iets anders waar je de tijd mee kon doden).

costnix
door costnix - Jan 30, 2017 om 14:35
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Wel op tijd bukken voor laag vliegende krijtjes, bordenwissers en andere voorwerpen, die door een docent naar je toe wordt geworpen.

ch
door chrisgeld - Jan 30, 2017 om 23:38
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dankjulliewel voor de tips het probleem van de les is trouwens dat ik het al weet wat er uitgelegd word........marita bedankt voor het advies zelf kon ik niet zoveel vinden over panelwizzard dus  ben blij dat iemand er al ervaring mee heeft gehad. Dankjuliewel.

marita5
door marita5 Jan 31, 2017 om 00:02
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Was inderdaad iemand anders die er ervaring mee heeft gehad , ik niet ik blijf bij de les ;-)).

pb
door pbol - Nov 4, 2017 om 22:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, Panelwizard is een van de betere sites om online enquete in te vullen. Zie klik hier voor meer info

me
door mein33 - Nov 5, 2017 om 11:58
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Als de gegeven lesstof al bij u bekend is, dan moet u waarschijnlijk een jaartje overdoen omdat u het allemaal al zo goed meende te weten.
U kunt maar beter uw tijd en energie in al het andere lesmateriaal stoppen waar u nog niet zoveel van schijnt te weten.
Ik durf de weddenschap aan dat er voor u nog veel en "heel" nuttige lesstof ongerept voorhanden is.
Investeer in uw toekomst en verspil de tijd niet aan dergelijke onzin.