Klacht Watch2day: een aantal retourzendingen zijn kwijt
Wij hebben van de week een aantal keer contact gehad over de zendingen die niet terug te vinden zijn bij ons. Het kan voorkomen dat een zending niet goed verwerkt is en zoals ik aangegeven heb, zijn wij gewisseld van magazijn waardoor wij sommige zendingen niet terug kunnen vinden. Ik heb u daarbij ook de garantie gegeven dat wij er voor zullen zorgen dat dit in orde gemaakt wordt. Wij zijn hier vandaag mee bezig en verwachten aan het einde van de dag hier uitsluitsel over te kunnen geven. Wij begrijpen dat het erg vervelend is, maar wij doen onze best dit voor u op te lossen.
Groet, N......"
Ik begrijp dat het erg vervelend is allemaal, zo ervaren wij dat ook. Echter moeten wij wel achterhalen waar de retour is om er zeker van te zijn dat deze geleverd is bij ons. Het is namelijk ook mogelijk dat UPS een fout gemaakt heeft met de bezorging van het pakket etc. Naar verwachting weten wij aan het einde van de dag meer hierover.
Groet, N....."
Ik zou eind van de dag 'naar verwachting' meer horen, maar niks nakko nada. Dus heb een zeer uitgebreid bericht naar belbus gestuurd en ook meteen via het online formulier van Kassa, en ga nog meer stappen ondernemen.
Ik kan aantonen dat ik de zending retour heb gestuurd en dat deze ook afgeleverd is met het door hun verstrekte ticket en op het mij toen bekende retouradres van Watch2day. Wat er daarna bij hun fout gaat is hun probleem, zij houden de boot af door maar te blijven zeggen dat de retouren zoek zijn, terwijl dit niet mijn verantwoording is.
Ben ik nou gek of moeten zij gewoon die facturen annuleren en zelf uitzoeken waar die retourzendingen gebleven zijn, of wat???
En dit bericht tevens als waarschuwing voor de mensen die daar wat besteld hebben, retour gestuurd en op hun geld zitten te wachten. Als je er niet achteraan zit gebeurt er niks!!
Wist u dat de hele gang van zaken zoals u die hier vermeld totaal niet interessant is, en ik ook denk dat er weinig behoefte is om dit te lezen, laat staan te reageren.
OK in het kort: 2 horloges retour gestuurd maar die zijn ze daar kwijtgeraakt. Ik kan aantonen dat ik ze retour heb gestuurd en dat ze bij hun aangekomen zijn. Dat de boel daar zoek is (meerdere zendingen, niet alleen de mijne) komt omdat ze in een week tijd van magazijn veranderd zijn. Niet mijn pakkie an.
Wie is dan verantwoordelijk? De webshop lijkt mij. Dus zouden ze evt. openstaande facturen moeten annuleren dan wel reeds gedane betalingen terug storten...
Kan jammer genoeg niet, kan mijn AB niet vinden.
korte versie dan?
OK in het kort: 2 horloges retour gestuurd maar die zijn ze daar kwijtgeraakt. Ik kan aantonen dat ik ze retour heb gestuurd en dat ze bij hun aangekomen zijn. Dat de boel daar zoek is (meerdere zendingen, niet alleen de mijne) komt omdat ze in een week tijd van magazijn veranderd zijn. Niet mijn pakkie an.
Wie is dan verantwoordelijk? De webshop lijkt mij. Dus zouden ze evt. openstaande facturen moeten annuleren dan wel reeds gedane betalingen terug storten...
Maar u hebt toch nog helemaal niets betaald?
Nee nog niet, maar die facturen staan nog steeds open, en als watch2day die niet annuleert staat Afterpay binnenkort aan de deur en mag ik alsnog betalen voor 2 horloges die ik een maand geleden retour heb gestuurd maar die de zultkoppen bij watch2day kwijt zijn geraakt.
Ps: en wat ze toegegeven hebben is dat er meerdere zendingen zoek zijn, dus niet alleen de mijne. Ik kan me voorstellen dat er mensen bij zitten die wel al betaald hebben, vandaar die toevoeging.
Tik die naam eens in in het zoekvakje en lees andere vragen erover.
Had u ook kunnen doen voordat u bestelde. Verder had u vooraf op internet kunnen zoeken.
Ik kom niet uit een ei, ik koop daar al 6 jaar en heb nooit klachten gehad mbt de service, maar blijkbaar is dit van de ene op de andere dag veranderd en is het nodig om op deze manier druk uit te oefenen zodat ze eindelijk eens actie ondernemen ipv me een maand lang aan het lijntje te houden.
U geeft mij anders wel de indruk in een ei te zitten. O.a. Omdat u hier een heel boek plaatst dat niemand wil lezen en maar lange reacties blijft plaatsen waarin u uw eigen conclusies meldt. Het dus eigenlijk allemaal zelf weet.
U moet niet hier argumenteren maar bij die shop zijn. Mogelijk vindt u nog tips in de reacties op de andere meldingen- en vragen over deze webshop. Mocht u daar nog naar willen kijken. Daarvoor werd die tip nl gegeven.
@shadow. U koopt daar al zes jaar? Wat doet u dan met al die horloges?
@tijger1, doorverkopen/handeltje? Om polsen en enkels meerdere horloges? Of ze zijn bagger en gaan heel snel stuk?
lol stelletje minkukels, de hele dag niks anders te doen dan anderen afzeiken op forums als deze en dan denken dat ze een toppertje zijn, ga toch fietsen.
Tja, geen wonder dat u niets voor elkaar krijgt met een dergelijke houding en een dergelijk (schutting)woordgebruik. De topper bent u natuurlijk zelf, laat daar geen twijfel over bestaan...
jezus wat moet jij een zwaar leven hebben dat je je eigendunk uit forumreacties moet halen. pffrrrr....
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer