he
door henniev Nov 28, 2017 om 13:07
Winkels & webshops
Kwaliteit  fauteuils

Kwaliteit fauteuils

Wij hebben 4 nieuwe fauteulis thuis gekregen maar zijn nu na al 3 weken niet tevreden over de kwaliteit.
Ik heb de verkoper een mail gestuurd met onze klachten, ondersteund met foto's, waarop hij mij bedankte voor mijn servicemelding en dat hij deze naar de leverancier had doorgestuurd ter beoordeling.
Wat moet of kan ik nu doen?

1367 6 Rapporteer

marita5
door marita5 - Nov 28, 2017 om 13:10
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo HennieV ,

Het enige wat u tot nu kunt doen , is afwachten op het antwoord van de verkoper .

ne
door neodutchio - Nov 28, 2017 om 13:14
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Afwachten inderdaad. De verkoper is inderdaad eerste aanspreekpunt en ik kan mij zo voorstellen dat hij in overleg gaat met de fabrikant over de klachten. Of de stoelen vervangen moeten worden, of hergestoffeerd, in beide gevallen gaat het naar de fabrikant.

Even afwachten dus op wat de verkoper als reaktie terug geeft.

tenormin
door tenormin - Nov 28, 2017 om 13:16
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Waarover bent u niet tevreden? Zie op de foto niet wat er mis zou zijn. Tenzij u de plooitjes bedoelt? Dus inderdaad maar even de reactie van de leverancier afwachten. De zaak waar u het heeft gekocht blijft wel verantwoordelijk ervoor, hoor.

he
door henniev Nov 28, 2017 om 13:25
0 Antwoorden / 4 Vragen

Ik kon helaas maar 1 foto plaatsen, maar de kussens vinden wij te zacht, de plooi in de rechterarmleuning veert ook niet meer terug en blijft er in zitten en de voering onder de kussens is ook niet strak meer..
Dit is het ongeveer wel.

tenormin
door tenormin Nov 28, 2017 om 13:35
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Neem aan dat u dit wel in uw mail heeft geschreven? Als de leverancier eenzelfde mening is toegedaan zal het waarschijnlijk opgelost worden met bijvullen. Dus maar even duimen voor u. Succes, hoor.

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2017 om 13:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wachten wat de reactie is. (maar niet te lang wachten).
Stoffen bekleding rimpelt wel vaker in het gebruik. Is je dat niet bij de verkoop verteld?
Welke zaak?

he
door henniev Nov 28, 2017 om 13:28
0 Antwoorden / 4 Vragen

Ik vind het te jong om nu al man en paard te noemen. Misschien is de klacht inderdaad te prematuur  Ik wacht nu even eerst de reactie  van de leverancier af.

user123
door user123 - Dec 8, 2017 om 06:17
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Ik begrijp helemaal niets van uw vraag.

de klacht is in behandeling genomen, er is overleg met de fabriek, u toont een foto waar niets te zien is van een klacht, en u vraagt hier wat u kunt doen ?

een potje “mens erger je niet” ?

gerbera
door gerbera Dec 8, 2017 om 12:22
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien de foto nog ff goed bekijken.

DOOR HENNIEV 28 NOV. 2017 OM 13:25
0 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN

Ik kon helaas maar 1 foto plaatsen, maar de kussens vinden wij te zacht, de plooi in de rechterarmleuning veert ook niet meer terug en blijft er in zitten en de voering onder de kussens is ook niet strak meer..

costnix
door costnix Dec 8, 2017 om 13:03
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Om Tom Hermans te parafraseren: “Ach een plooitje, ‘t is net alsof het plooitje groter wordt....”

gerbera
door gerbera Dec 8, 2017 om 16:04
7382 Antwoorden / 14 Vragen

@costnix +10;-))

jo
door jorisw - Dec 8, 2017 om 14:10
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Zijn de kussens (veel) zachter dan bij het model in de showroom?