Kwaliteit fauteuils
Wij hebben 4 nieuwe fauteulis thuis gekregen maar zijn nu na al 3 weken niet tevreden over de kwaliteit.
Ik heb de verkoper een mail gestuurd met onze klachten, ondersteund met foto's, waarop hij mij bedankte voor mijn servicemelding en dat hij deze naar de leverancier had doorgestuurd ter beoordeling.
Wat moet of kan ik nu doen?
Afwachten inderdaad. De verkoper is inderdaad eerste aanspreekpunt en ik kan mij zo voorstellen dat hij in overleg gaat met de fabrikant over de klachten. Of de stoelen vervangen moeten worden, of hergestoffeerd, in beide gevallen gaat het naar de fabrikant.
Even afwachten dus op wat de verkoper als reaktie terug geeft.
Waarover bent u niet tevreden? Zie op de foto niet wat er mis zou zijn. Tenzij u de plooitjes bedoelt? Dus inderdaad maar even de reactie van de leverancier afwachten. De zaak waar u het heeft gekocht blijft wel verantwoordelijk ervoor, hoor.
Ik kon helaas maar 1 foto plaatsen, maar de kussens vinden wij te zacht, de plooi in de rechterarmleuning veert ook niet meer terug en blijft er in zitten en de voering onder de kussens is ook niet strak meer..
Dit is het ongeveer wel.
Neem aan dat u dit wel in uw mail heeft geschreven? Als de leverancier eenzelfde mening is toegedaan zal het waarschijnlijk opgelost worden met bijvullen. Dus maar even duimen voor u. Succes, hoor.
Wachten wat de reactie is. (maar niet te lang wachten).
Stoffen bekleding rimpelt wel vaker in het gebruik. Is je dat niet bij de verkoop verteld?
Welke zaak?
Ik vind het te jong om nu al man en paard te noemen. Misschien is de klacht inderdaad te prematuur Ik wacht nu even eerst de reactie van de leverancier af.
Ik begrijp helemaal niets van uw vraag.
de klacht is in behandeling genomen, er is overleg met de fabriek, u toont een foto waar niets te zien is van een klacht, en u vraagt hier wat u kunt doen ?
een potje “mens erger je niet” ?
Misschien de foto nog ff goed bekijken.
Ik kon helaas maar 1 foto plaatsen, maar de kussens vinden wij te zacht, de plooi in de rechterarmleuning veert ook niet meer terug en blijft er in zitten en de voering onder de kussens is ook niet strak meer..
Om Tom Hermans te parafraseren: “Ach een plooitje, ‘t is net alsof het plooitje groter wordt....”
@costnix +10;-))
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Liander
Hoi ,
Ik ben doof !!!
Afgelopen 29 Mei kreeg ik een brief van Liander. Er staat op dat slimme meter niet goed functioneren. Er staat op dat op Maandag 10 Juni om 10.45 - 12.45 uur een monteur bij mij langskomen om slimme meter te controleren.
Die duurt ongeveer anderhalf uur in beslag.
Vandaag ben ik om 11.00 uur thuis gekomen , was 1 kwartier te laat door gemiste t
...
Lees meer
Scootmobiel heeft kuren
Tijdens het rijden stopt de scootmobiel er spontaan mee. Het scherm blijft aanstaan maar je kunt niet voor of achteruit (afgelopen zondag 8x gebeurd) Scootmobiel uitzetten, sleutel eruit, sleutel erin, aanzetten is de enige optie die je dan hebt, daana rijd ie weer. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn. Heb er een half jaar geleden een nieuwe accu in laten zetten dus dat kan het probleem niet ... Lees meer
Legionella
Als ik de boiler een week uitzet moet ik dan de leidingen doorspoelen, of is dat alleen bij langer dan een week?
boiler op 55 gr. en dan alle leidingen 1 minuut doorspoelen? Of is beide niet nodig?
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer