twannie62
door twannie62 Aug 27, 2018 om 12:38
Winkels & webshops

Pakjes niet bezorgd van wish toch aanmaningen Klarna

Wie heeft er nog meer klachten over het bezorgen van pakjes van Wish?
Heb 2 pakjes niet ontvangen maar krijg wel aanmaningen van Klarna.
Krijg volgens mij computer antwoorden van Wish en geen antwoord van Klarna.

8501 5 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 27, 2018 om 12:49
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien even contact opnemen met Klara voor uitleg:
https://www.klarna.com/nl/over-ons/contact-us/

edrick3
door edrick3 Aug 27, 2018 om 13:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Misschien even contact opnemen met Klara voor uitleg:
Afbeeldingsresultaat voor koe Klara

Helaas, die weet het ook niet. ;-)

marita5
door marita5 Aug 27, 2018 om 13:23
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , is normaal Klara is geimporteerd van China ;-))

edrick3
door edrick3 Aug 27, 2018 om 14:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@marita5: grinnik.

vd
door vdlieuw - Aug 27, 2018 om 12:49
213 Antwoorden / 6 Vragen

Helaas kan ik u niet helpen, heb wel heel slechte ervaringen met Wish producten, van de 5 stuks werkte er maar 1.
En de communicatie tussen Wish en haar incasso organisatie Klarna werkt ook niet optimaal waardoor, althans bij mij, er oneindig veel heen en weer mails zijn verstuurd. Les geleerd, klinkt mooi, is mooi maar werkt niet.

klarna-nl
door klarna-nl - Aug 31, 2018 om 08:37
13 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Twannie62,

Jammer dat je van ons een aanmaning hebt ontvangen terwijl je de bestelling niet ontvangen hebt.

Zoals anderen al aangegeven hebben kun je hierover altijd contact met ons opnemen zodat we je kunnen uitleggen hoe dit opgelost kan worden en je ermee kunnen helpen.

Het is zoals de links van MARITA5 aangeven belangrijk om via je bestelgeschiedenis bij Wish te melden dat je iets niet hebt ontvangen. Uiteindelijk kunnen zij dit voor je oplossen en ervoor zorgen dat de factuur van Klarna aangepast of verwijderd zal worden.

Als je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice wil ik je vragen ons een e-mail te sturen naar hello@klarna.nl met de betalingsomschrijving van de ontvangen aanmaning en het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Dan bekijk ik het graag voor je!

Alvast bedankt voor je medewerking en een mooie dag gewenst!

Groet, Kayleigh

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 31, 2018 om 09:42
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Kijk, Klarna kijkt dus mee en dat lijkt te helpen.