Pakjes niet bezorgd van wish toch aanmaningen Klarna
Wie heeft er nog meer klachten over het bezorgen van pakjes van Wish?
Heb 2 pakjes niet ontvangen maar krijg wel aanmaningen van Klarna.
Krijg volgens mij computer antwoorden van Wish en geen antwoord van Klarna.
Misschien even contact opnemen met Klara voor uitleg:
https://www.klarna.com/nl/over-ons/contact-us/
Misschien even contact opnemen met Klara voor uitleg:
Helaas, die weet het ook niet. ;-)
@edrick3 , is normaal Klara is geimporteerd van China ;-))
@marita5: grinnik.
Helaas kan ik u niet helpen, heb wel heel slechte ervaringen met Wish producten, van de 5 stuks werkte er maar 1.
En de communicatie tussen Wish en haar incasso organisatie Klarna werkt ook niet optimaal waardoor, althans bij mij, er oneindig veel heen en weer mails zijn verstuurd. Les geleerd, klinkt mooi, is mooi maar werkt niet.
Hallo Twannie62 ,
Lees ook hier , klik op de rode regels .
https://www.klarna.com/nl/klantenservice/leveringen-en-retouren-2/ik-heb-de-wish-bestelling-niet-volledig-ontvangen-wat-kan-ik-doen/
https://www.klarna.com/nl/klantenservice/leveringen-en-retouren-2/ik-heb-mijn-producten-niet-ontvangen-wat-kan-ik-doen/
https://www.klarna.com/nl/klantenservice/overig-2/hoe-kom-ik-in-contact-met-wish/
Hi Twannie62,
Jammer dat je van ons een aanmaning hebt ontvangen terwijl je de bestelling niet ontvangen hebt.
Zoals anderen al aangegeven hebben kun je hierover altijd contact met ons opnemen zodat we je kunnen uitleggen hoe dit opgelost kan worden en je ermee kunnen helpen.
Het is zoals de links van MARITA5 aangeven belangrijk om via je bestelgeschiedenis bij Wish te melden dat je iets niet hebt ontvangen. Uiteindelijk kunnen zij dit voor je oplossen en ervoor zorgen dat de factuur van Klarna aangepast of verwijderd zal worden.
Als je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice wil ik je vragen ons een e-mail te sturen naar hello@klarna.nl met de betalingsomschrijving van de ontvangen aanmaning en het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Dan bekijk ik het graag voor je!
Alvast bedankt voor je medewerking en een mooie dag gewenst!
Groet, Kayleigh
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer