Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met Sandd?
Op maandag 17/12/2018 heb ik bij een Etos winkel in Groningen mijn kerstkaarten gepost in een speciale daarvoor bestemde brievenbus van Sandd. Sandd had kerstzegels à 50 cent.
De belofte van Sandd was voor woensdagmiddag 19/12/2018, 12.00 uur gepost dan zou het voor de Kerst bezorgd worden. Echter ik kreeg van veel mensen aan wie ik een kaartje had gestuurd te horen dat ze mijn kaartje niet hebben ontvangen. Hier baal ik ontzettend van. Ze kunnen wel willen concurreren met Post.nl, maar ze zijn minder betrouwbaar.
Dit was mijn eerste en laatste keer dat ik gebruik maak van de diensten van Sandd. Ik heb ook al een klacht geplaatst bij Klachtenkompas. Maar ik heb begrepen dat de kans klein is dat Sandd hierop reageert. Ze hebben dus ook een slechte klantenservice.
Ik verstuur nooit iets met Sandd. Maar als u ervaringen wilt lezen, die zijn genoeg te vinden op internet. Toets uw vraag maar in op Google.
@Tijger 1,
Ik krijg vaker geen Post van Sandd.
Sandd laat zien wat er gebeurt als er marktwerking bij een staatsbedrijf plaats vindt....
De post wordt duurder en slechter!
Overheid, grijp in !!!
Stel u niet zo aan. Niemand verplicht u om Sandd te gebruiken.
@amsterdammer: post wordt vooral duurder omdat de volumes afnemen, maar we wel zo veel mogelijk dezelfde dienstverlening verwachten.
Al dat gejammer en geklaag, ik heb al mijn post ontvangen en wat ik verstuurd heb, is ook aangekomen.
Mijn Kerstpost naar de U.S.A. is niet aangekomen; de 14de Dec. al verzonden. Maar kan natuurlijk ook aan de overkant van de oceaan fout zijn gegaan.
@V1126: juist, je leest ze. Maar hoeveel post is nu echt te laat? Mensen die de post op tijd krijgen gaan dat niet melden. En hoeveel mensen die post te laat krijgen klagen? Allemaal, 1 op de 100, 1 op de 1000? Wie het weet mag het zeggen. Maar ik denk toch echt dat het slechte(re) imago te maken heeft met de transparantie die we hebben gekregen dank zij internet en niet met de slechtere dienstverlening. Iedere scheet die dwarszit kan je tegenwoordig publiekelijk bekend maken.
Ze voeren alleen de de S van Sandd uit...
@Diumenge,
Ik hoop, dat Sannd het geld teruggeeft van de kerstpostzegels.
De minister moet Sandd dit opleggen.
Of anders de vergunning intrekken van Sandd !
Ken iemand die verzameld (kerst)kaarten, ik weet niet of die ook Sandd-post loopt.
Ik doe al jaren mee met Postonderzoek van Sandd via GfK. Iedere keer als ik de testbrief van Sandd zou hebben moeten ontvangen, is die ook ontvangen. Dus verder geen ervaring met zelf post versturen met Sandd.
Hallo Riahenerika ,
Zijn er meer mensen met slechte ervaringen met Sandd
Lees ook hier , klik op de rode regels .
https://www.ad.nl/economie/klanten-postbezorging-sandd-is-een-zootje~abf651a0/
Ik heb ook al een klacht geplaatst bij Klachtenkompas. Maar ik heb begrepen dat de kans klein is dat Sandd hierop reageert.
Deze moeite had u zich kunnen besparen , er staat duidelijk : reageert nooit
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/sandd/details?companyId=f54688b5-462f-43e4-94b5-80b6901211f7
Ach PostNL is druk bezig met een overname van Sandd dus dat probleem is wellicht opgelost maar ja dan komen alle klachten van PostNL weer.
Ook bij Sannd is het een chaos !
Op 2e Kerstdag kreeg ik nog 2 kerstkaarten met Sanddkerstzegels in mijn brievenbus ....
Nou dan heb je ze toch gekregen voor de kerstdagen voorbij zijn, netjes van Sandd.
Dus Sandd heeft zulk goed personeel dat zelfd op 2e kerstdag werkt. En nog wordt er geklaagd.
Lol
De postzegels van Sandd zijn een stuk goedkoper dan die van Postnl en nog een deel van de opbrengst gaat naar een goed doel. De actie zal wel een groot succes zijn als het bezorgen langer duurt dan gepland.
Je zou ook een ecard kunnen sturen. Komt direct aan,
@Panter22,
Ik heb mijn kerstkaarten al op 7 december in de Sandddoos bij Blokker gedaan.
Dit is misleiding van Sandd......
Is er nog een Blokker in Amsterdam? Was je toch nog te laat met versturen dit jaar.
Kaartje sturen en dan vragen of ie aangekomen is .Tjonge jonge waar een mens het druk mee kan hebben.Overigens bezorgde Sandd de kaarten,de postzegels werden door Blokker en Etos verkocht en dus zijn zij verantwoordelijk voor correcte verzending en die hebben hele grote papiercontainers staan.
@V1126, Ik koop mijn PostNL-zegels bij de Bruna, AH, Primera en andere zaken. Zijn die dan ook verantwoordelijk voor de bezorging door PostNL?
Hallo Ria,
Ik heb hetzelfde meegemaakt !
Ik heb al mijn kerstkaarten met Sanddkerstzegels verstuurd dit jaar.
De helft is niet aangekomen!
Ze beloven dit echter wel :dit staat op de achterkant van het velletje postzegels.
Houdt Sannd ons voor de gek?
Klacht indienen bij Sandd: https://www.sandd.nl/klachtmelden/klacht-consument/
Ik heb dezelfde ervaring met PostNL.Waarschijnlijk heeft te maken ,dat beide bedrijven de extra stroom post niet aankonden.Verstuur je kaart met e-mail of social media.Dan komt ie altijd op tijd aan en wat ook mooi is ,het kost niets en is het goed voor het millieu en bomen.
Om papier te maken is er geen hout nodig, hoeven er geen bomen gekapt te worden en wordt er gewerkt met katoenafval uit de textielindustrie. Zelfs het water wordt hergebruikt.
bron
En dat zeg je tegen iemand die in een papierfabriek (Beukema Hoogezand) gewerk heeft .Er worden heel wat props en cellulose geladen in de Scandinavische landen om papier van te maken (kranten en kerstkaarten).Bij de duurdere papiersoorten wordt wel een combinatie van hout en vodden gebruikt. Overigens zijn de meeste kerstkaarten van niet houtvrij karton ,waar veer oud papier in zit. Heb je ook op krantenpapier gegoogeld
@Gerbera: leuk, maar daar worden kerstkaarten niet van gemaakt en daar gaat het over in dit topic. Wordt de hoogste tijd dat er gestopt wordt met het versturen van de ouderwetse papieren kerstkaart. Meer dan genoeg andere manieren om iemand fijne dagen te wensen.
@Netflixfan,
Het gaat ook niet over het stoppen van kerstkaarten.
SANDD BEZORGT DE KERSTKAARTEN NIET OP TIJD MAAR BELOOFT DIT WEL.
@geboren
Dat schreeuwen is overbodig.
@Schreeuwende Amsterdammer: Klopt, maar als je stopt met versturen van die niets zeggende kaarten, worden ze ook niet te laat bezorgd.
Mijn via Sandd op 19/12 verzonden kerstkaarten zijn goed en op tijd overgekomen.
Maar waarom een klacht via 'Klachtkompas' en niet rechtstreeks bij Sandd?
Hun klantenservice: https://www.sandd.nl/klachtmelden/klacht-consument/
@gerrit, ben toch blij dat December 31 dagen heeft en geen 198. ;-))
Ik ook, zie de correctie en dank. Goede jaarwisseling.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer