Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 05-06-2014 11:57:44
Computers & Telefonie

Annuleren bestelling tele2

Hallo jerell,

balen dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan over de respijt periode! ik snap dat dit niet fijn is. we willen graag even met je mee kijken naar de situatie zodat we een beter beeld krijgen van de stand van zaken. hiervoor kun je het beste een topic openen op ons eigen consumenten forum: https://forum.tele2.nl/. we helpen je daar graag verder!

groetjes, danielle