Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
penseeltje - 06-06-2014 14:24:39
Huishouden & Energie

Eindafrekening een half jaar te laat

Update
het is vandaag 6 juni 2014 en er is nog steeds geen jaarrekening in de bus gevallen.

op vrijdag 30 mei heb ik via de facebookpagina van electrabel een klacht ingediend, hier werd direkt op gereageerd, ze vroegen mijn informatie die heb ik via een bericht allemaal doorgegeven en tot mijn verbazing kreeg ik aan het einde van de dag een berichtje dat de jaarrekening was opgemaakt en per post was verzonden.

gisteren 5 juni nog steeds niets ontvangen dus maar eens gebeld,
de servicedesk wist niets af van een facebookpagina met een electrabel webcare team en toen ze in mijn dossier gingen kijken was er nog helemaal geen jaarrekening opgemaakt. ze konden ook nog niet zeggen wanneer dit wel ging gebeuren. dus op de facebookpagina weer een berichtje gestuurd dat volgens de serviceafdeling er helemaal nog geen jaarrekening was.
het webcare team reageerde daarop door te zeggen dat die er wel was en dat ze hem ook wel via email wilden opsturen en of mijn emailadres klopte. dat klopte.

vandaag 6 juni half 3 nog steeds geen email ontvangen.

post versturen ze dus via paard en wagen en de email gaat via mars denk ik.

ik heb ze aangegeven dat ik mijn maandbedrag pas weer ga betalen als ik de jaarrekening heb en deze goed heb bevonden want mijn vertrouwen in dit geheel is nihil.
ik loop nu 2maanden achter met betalen.