Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-06-2014 09:59:55
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Denk dat een rechtsbijstand altijd een bepaalde basis moet doen voor zijn client/cliente.
maar na 2x een brief schrijven en wetend dat de client/cliente niet in zijn recht staat en de tegenpartij niet heeft toegegven/gezwicht heeft van de druk van de brieven,dat de rechtsbijstand inderdaad er kan voor keizen zelf het te vergoeden of ze proberen dudelijk te maken na moeite gedaan te hebben dat het een kansloze zaak is.

ik denk dat als he tom kleine dingen gaat dat ze eht dan vergoeden omdat ze liever de klant tevreden houden en dan dat ze lid blijven dan dat de klant niet tevreden is en weg gaat.rich mouse schreef op woensdag 4 jun 2014, 18:44: heb op tv gehoord dat veel rechtsbijstands organisaties tegenwoordig ook hun klant het prduct of situatie vergoeden omdat de andere partij in hun recht staan en om constant brieven heen weer te schrijven en meer dat dat alleen maar meer kost.

mag een rechtsbijstands organisatie niet weigeren een client die een verzekering heeft er iets aan te doen?