Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

h.
h.terpstra - 09-06-2014 01:37:41
Auto & Vervoer

E15, natte ethanol, blue one 95 benzine

Die diverse brandstofsoorten is een gevolg ven de regelgeving van de achterlijke ; ik herhaal achterlijke politiek, die geen benul heeft waar ze het over hebben.meten aan het einde van een proces.
de "olieboeren " spelen daar handig op in. ze hebben er last van . kost geld. dat halen ze in meervoud weer bij de consument terug. mijn oldtimer met super 98 , kan ik niet meer kopen. ik moet octaan 95 tanken met kanker verwekkende stof.. dus tank ik alleen als het waait, met de neus in de wind..
mijn reguliere diesel zonder filter gaf bij koude start geen dieselgeur af.. nu met die bio diesel stinkt het.eerst 3 %, nu al 10 %. let wel: het vervuild de motor.de egr klep die z.g. voor schone uitstoot
zorgt is sneller vervuild. waardoor zwarte rookwolken ontstaan. dat is roet en fijn stof.. blok je de egr klep af; dan krijgt de motor meer zuurstof en is dus zuiniger. wel iets meer nox.
de vuilste auto is de toyota prius. alsmede andere diesel driepitters van het volkswagen concern..
maar ja, je kreeg wel een paar jaar belasting voordeel. kosten 6 miljard voor de belasting betaler.
simpelweg kregen die "schone" autorijders een sigaar uit eigen doos. betalen de korting via de brandstof op het hogere verbruik. met een auto die niet vooruit te branden is. groet, h..