Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ridder_1
ridder_1 - 10-06-2014 22:51:26
Auto & Vervoer

Carrosseriegarantie ford

Bij de eerste en 2e generatie fors focussen is er inderdaad van een productie fout sprake met betrekking tot roestvoerming in de onderkanten van de deuren en de achterklep/ ford heeft dit uitgebreid erkend en ford europa heeft aan de dealer bekend gemaakt dat er sprake is van coulance om dit te repareren (voor zover mogelijk) probeer via de importeur (adres zie garantieboekje) u te beroepen op deze coulanceregeling ( flauwe ford dealer van u wat het kost de dealer geen cent)
onder overlegging van de garantiebeurten waaruit blijkt dat uw auto door een ford dealer is onderhouden. zou eens informeren bij andere ford dealers wat mogelijk is, anders naar een auto schadeherstel of spuiterijbedrijf gaan en eens vragen of ze dergelijke fords hebben hersteld. zo krijgt u een idee wat mogelijk is. anders naar juridisch loket of via een rechtsbijstandverzkering aankaarten dat de waarde van het aftekenen van een monteur tijdens periodieke inspectie geen waarde heeft als algemeen bij ford en autoeigenaren bekend was dat deze roestvorming bij veel focussen voorkwam.