Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
natural - 12-06-2014 22:02:59
Geldzaken & Recht

Vast aan contract

Tja, nogmaals dank, eerlijk duurt het langst!
en ik was nog wel voor een vriend aan het zoeken die heel snel woonruimte voor 2 paarden en 6 honden nodig had!
ik wist nog niet eens of ze überhaupt wel iets konden betekenen en tadaaaa daar kwam de eerste rekening. waarom niet eerst ff bellen? met hun 'z.s.m. nemen wij contact met u op'.
tja, als die automatisch-gegenereerde-zeer-saai-beschreven-bevestigingsmail-waar-iedereen-standaard-overheen-leest over tijd is.
maar ik was eerder met annuleren dan zij met contact met mij zoeken om een evt. opdracht te bespreken, want ik voelde gelijk dat dit geen bedrijf is die interesse heeft in mijn verhaal, maar wel interesse om zakken te vullen. ook al duurde het 4 annuleringsberichten voordat bij hen eindelijk het kwartje viel dat ik mijn interesse in hen had verloren door deze manier van zaken doen!
volgens mij missen ze een paar logo's. funda, huizenzoeker en jaap.nl, wil er niets mee te maken hebben, eerst stonden die er namelijk wel bij.... :)
en ze schieten nog in iets tekort, want op de site zelf moet te zien zijn wat de wettelijke bedenktijd is zonder een link te hoeven openen van algemene voorwaarden.
stel dat je 2 weken op vakantie gaat zonder laptop / internet, nadat je je hebt aangemeld.
als je thuiskomt ligt er gewoon een mail met spookfactuur te wachten om genegeerd te worden.... ^^