Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lv
lvdh - 13-06-2014 12:35:00
Geldzaken & Recht

Fout bij meterwissel

Beste allen,

graag nog even uw mening.

we zijn nu ruim 1,5 maand verder en helaas is er nog niets opgelost.
van webcare heb ik, na een factuuroverzicht, niets meer vernomen. ook de klachtenafdeling laat niet van zich horen. ik heb op meerdere manieren een betaalregeling aangevraagd en gevraagd om een schriftelijke bevestiging.
inmiddels heb ik zowel telefonisch, als via mail, als via het klachtenformulier geprobeerd om iemand te spreken te krijgen die dit kan oppakken. als het al lukt om iemand te spreken, luidt het antwoordt 'u wordt terug gebeld'. ik heb een mail gehad van webcare met nogmaals het factuuroverzicht, waarop ik heb een betaalregeling heb aangevraagd en uitgebreide berekening van wat ze nu precies met mijn nota's gedaan hebben.
u raadt het al, dit is niet gebeurd. inmiddels heb ik van de afdeling incasso bericht gekregen dat de incassoprocedure is gestart en er bijkomende kosten in rekening zijn gebracht.
ik heb hierop contact gehad met de incassoafdeling waar de mevrouw die ik gesproken heb, mij vertelde dat er niets bekend was van enig contact danwel een klachtdossier of een betaalregeling. ook kan zij niets vinden van collega's die ermee bezig zouden zijn. mijn mond viel open van verbazing.
op haar aanraden heb ik nogmaals mijn verhaal + de laatste ontwikkelingen op de mail gezet en via het klachtenformulier ingediend.
ik wacht nog steeds op reactie.

ik heb nu het gevoel dat webcare/klachten heel snel reageerden na mijn vorige berichten hier en dat ze, nu het hier stil blijft, ook gelijk niets meer doen voor mij, terwijl de problemen alleen maar erger worden in plaats van opgelost

weten jullie nog iets dat ik kan doen om dit probleem opgelost te krijgen of dat ik er beter aan doe om een instantie zoals de consumentenbescherming of de geschillencommisie erbij te halen?

ik hoor graag wat jullie zouden doen in deze situatie, want ik weet het niet meer.
ik voel me inmiddels vrij wanhopig.