Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
internetjurist - 14-06-2014 11:55:59
Geldzaken & Recht

Vast aan contract

Beste tijger,

in dit geval is een handtekening niet nodig omdat de koop via de website tot stand is gekomen. om je aan te melden moet je het formulier invullen waarbij je de betalingsvoorwaarden kunt lezen en dient te accepteren. de kosten van de dienstverlening worden duidelijk vermeld. ik zie ook dat er in de voorwaarden beschreven wordt hoe je kunt annuleren en er is een annuleringsformulier te downloaden. als je je aanmeldt ontvang je een opdracht tot dienstverlening waar ook duidelijk de bedenktijd en de kosten vermeld worden en hoe je moet annuleren. er is alleen een handtekening nodig als de aankoop middels een telefoongesprek tot stand komt. daar is hier geen sprake van omdat je het formulier zelf moet invullen. ik adviseer je om op tijd (binnen 14 dagen) te annuleren of als je te laat bent de facturen te voldoen daar je vordering anders ongetwijfeld bij een deurwaarder zal belanden en je straks ook nog de hoge incassokosten en deurwaarderskosten moet betalen.

zie ook
http://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/koop-per-e-mail-geldig
http://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand#na-13-juni