Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
internetjurist - 14-06-2014 12:49:46
Geldzaken & Recht

Vast aan contract

Beste tijger,

heb ik gedaan. ik leg je uit dat deze dienst niet telefonisch is aangegaan. de consument vult het formulier bij aanvang zelf in: http://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/koop-per-e-mail-geldig

jouw link bevat overigens nog de oude annuleringstermijn, die is nu gelukkig 14 dagen! consuwijzer is een bron van de overheid en actueel. ik adviseer je dan ook om daar je informatie vandaan te halen.

wat jij bedoelt zijn die irritante telefoontjes van bijvoorbeeld energiemaatschappijen die je opbellen en 'ja' laten zeggen en dat middels voicelog opnemen. de consument moet dan inderdaad (vanaf 13 juni) een (digitale) handtekening plaatsen. zie: http://www.consuwijzer.nl/thema/kopen-op-afstand#na-13-juni bij huurbegeleiding is daar nogmaals geen sprake van.

sorry, ik dacht dat je een klant was. zou het vervelend vinden als mensen denken dat ze geen overeenkomst hebben en niet hoeven te betalen en straks een deurwaarder op bezoek krijgen.