Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
natural - 14-06-2014 14:21:51
Geldzaken & Recht

Vast aan contract

In de tijd dat ik mij aanmeldde, was het vinkje ook al aangevinkt.
dit is gemakkelijk te wijzigen als het bedrijf de fout heeft ingezien, net zoals die 8 kalenderdagen. dus ondertussen is dit gewijzigd.
fijn dat ze van fouten leren en fijn dat u een woning heeft gevonden.
dat neemt niet weg dat ze beter duidelijk kunnen zijn op hun eigen website en zodoende verwarring voorkomen.
ik zou zeggen: ga zo door, het kan altijd nog duidelijker en nog beter.
en het is ook geen schande om bij klanten die het niet goed hebben begrepen simpelweg begrip te tonen en de annulering alsnog serieus te nemen.
ik dacht ook eigenlijk alleen dat ik eerst gebeld zou worden en dat er een opdracht zou worden doorgesproken (omdat elke keer bovenaan staat dat ik z.s.m. wordt gebeld, op de site, en op de bevestigingsmail) en aan de hand van dat telefoongesprek had ik willen bepalen of ik wel of niet met hen in zee zou willen gaan.
maar dat telefoongesprek heeft nooit plaatsgevonden. dit kan echt wel anders, want je voelt je als geïnteresseerde (want meer was er nog niet van mijn kant) gewoon keihard belazerd.
en dan doet dat er zeker niet toe?
als je als bedrijf echt succes wil boeken, zullen ze toch meer vanuit de klant moeten leren denken en kijken hoe je wil overkomen als bedrijf, als hulpverleners of als geldwolven.