Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 18-06-2014 15:20:24
Computers & Telefonie

Advies bol.com

Het probleem zit hem in dat niemand van de klantenservice dit voor jou kan doen. dit zal 'n andere afdeling moeten doen.
echter moet diegene bij de klantenservice moeite doen, om de juiste afdeling in beweging te krijgen, naar de zoveelste keer heeft hij of zij daar ook gewoon geen zin meer in. en hoort jouw verhaal aan en doet er verder niets meer mee, diegene krijgt zijn geld toch wel eind van de maand.

via thuiswinkel.org zal het zo opgelost zijn. echter hierna gewoon door blijven klagen, na 'n keer of 8 schepen ze je uit 'coulance' nog af met waardebonnen.

aftersales van bol.com is inderdaad waardeloos, persoonlijk zal ik er nooit meer iets bestellen.