Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 19-06-2014 12:13:18
Auto & Vervoer

Treinkaartje ns

De ov kaart is ons door gewoon de strot gewrongen, is verre van perfect, dure kaart, vaak meerdere opstap tarieven bij verschillende vervoerders, bij een fout een lastige weg om alles rond te krijgen, maar er is geen ontkomen aan. de genoemde e ticket is in uw geval de beste oplossing, 1 of 2 dagen van te voren (door de kinderen) regelen. maar weet wel, als je onverhoopt niet gaat reizen en je hebt een e ticket in bezit voor die datum/reis, krijg je geen geld terug. houdt daar goed rekening mee.