Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 22-06-2014 11:52:08
Computers & Telefonie

Ziggo

Anders stuurt u maar een ingebrekestelling naar ziggo.

dan stelt u een termijn waarbinnen dit moet zijn opgelost. bijv. 2 of 3 weken. lukt het niet binnen die termijn, dan (zo stelt u) gaat u terug naar uw oude contract of u ontbindt het contract. vraag tevens een lichte schadevergoeding voor de tijd dat u niet op een normale manier van uw internet heeft kunnen genieten.
(hou het wel redelijk.)