Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ks
kschoots - 23-06-2014 15:53:29
Computers & Telefonie

Ziggo

Begin dit jaar drie in een genomen.kregen nieuw modem. oud modem teruggestuurd. na geconstateerde gebreken, telkens verbinding verbroken, (ip nummers fout!) minstens 6 x klantendienst gebeld en zeker 4 maal technische dienst. de 'techneuten' keken telkens op afstand in het systeem. zij veranderen steeds wat anders. indrukwekkend, maar geen resultaat. nieuw modem gekregen. geen resultaat. zelfs laptop opnieuw geïnstalleerd. geen verschil. totale werktijd mijnerzijds 20 uren. kosten bellen technische dienst enorm. deze kosten zijn overigens wel door ziggo vergoed.
tot een echt slimme jongen van de klantendienst een laatste poging aanbood. hij zette het routergedeelte uit en verzocht mij mijn oude linksys weer aan het modem te hangen. zo gezegd zo gedaan. loopt nu als een zonnetje, echter zonder wifispot!.
om buiten te internetten nog wel een extender in het netwerk gehangen.
p.s. wij werden werd er niet goed van, dat bellen, kabel eraan, kabel eraf, stroom aan, stroom af, verbreken, opstarten! stressssssssssssssssssssssssssssssssssss.