Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kr
kreeftje - 23-06-2014 17:27:35
Computers & Telefonie

Ziggo

Ik heb ook een alles-in-1 abonnement bij ziggo, n.l. ziggo plus.
ik heb de laatste tijd heel vaak dat de internetverbinding zomaar wegvalt op mijn ipad.
nét van de week toen de strafschop genomen moest worden, ik zag nog net de bal op de stip gelegd worden, de bal lag wel héél erg stil.....geen intrrnetverbinding, kwam als melding.
en dat tegenwoordig zó vaak!!
balen...
hoe kan ik een ( ander) kanaal opzoeken? sorry, ik ben een echte leek, misschien is het wel een erg onnozele vraag die ik stel.
maar hopelijk helpt dat bij mij ook.
heb ook regelmatig problemen met mijn recorder; die gaat spontaan opnieuw laden....al zeker 6 keer gehad, is zelfs mijn tweede recorder al ( onder garantie).
ik denk dat ik ga overstappen want ik erger me steeds vaker aan ziggo alhoewel ik moet zeggen dat het personeel van de klantenservice altijd beleefd en vriendelijk is maar ja, daarmee is mijn klacht niet opgelost.
als iemand mij dus kan zeggen hoe ik een ander kanaal kan inschakelen: graag.
p.s.: ik heb eerlijk gezegd nog niet op de site van ziggo gekeken of het daar vermeld wordt.