Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 24-06-2014 12:21:56
Computers & Telefonie

Online.nl slechte internetverbinding, opzeggen contract mogelijk?

Je kunt ook in geval van twijfel je provider bellen vóór je verhuizing of je op dàt adres niet te ver van de wijkcentrale zit. er zijn mensen die dit doen voor ze defintief gaan verhuizen en als het te zwak/traag wordt het niet doen. je mag en kan niet verwachten dat iedereen een topsnelheid internet heeft op elke plaats/adres bij elke provider. wat de abo's en contracten betreft, niemand kan 1 of 2 jaar vooruit kijken. en om eventuele mindere zaken en risico's (zoals verhuizen) op het bordje van de provider te leggen is ook niet fair te noemen. dat kan natuurlijk wel, maar dan wordt het prijskaartje weer hoger, en dàt willen de consumenten weer niet.