Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ckleingeld
ckleingeld - 26-06-2014 00:31:31
Garantie & Verzekeringen

Schandalige behandeling na 4 jaar klant bij centraal beheer

Beste critici,

dat er volgens de regels correct is gehandeld, gebrijp ik, klaag ik ook niet over en geef ik compleet toe. en dat ik te laat heb betaald ook. dat hoef ik niet nog eens ondersteept te krijgen in de reacties. het gaat mij om het gevoel en de complete onbuigzame houding van de verzekeringsmaatschappij.

ik ben zelf ondernemer en als ik zelf zo met mijn klanten zou omgaan, dan kan ik wel inpakken.

en goed punt trouwens, gerbera, over het zelf wel gedekt zijn. mijn eigen premie van ruim €500 was uiteraard al voldoen. of het volgens de regels klopt weet ik niet, maar gevoelsmatie (en nogmaals, daar is het mij om te doen; ik ga namelijk echt geen rechtzaak o.i.d. aanspannen) klopt het dan niet dat door het bijschrijven van mijn partner, ík niet meer gedekt zou zijn. het zou veel eerlijker zijn om dan op de al betaalde polis en daarmee samenhangende voorwaarden terug te vallen, niet op een onverzekerde staat.

bedankt voor de reacties!
we zoeken, discussieren en protesteren ondertussen vrolijk verder. lang leve het recht van de consument :)

met vriendelijke groet,
chris.