Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chakir31 - 26-06-2014 01:05:18
Computers & Telefonie

Online.nl slechte internetverbinding, opzeggen contract mogelijk?

[quote=tijger1 schreef op woensdag 25 jun 2014, 11:56]@chakir31

wat denkt u eigenlijk wat het doel van een bedrijf is? dat is winst maken. online is geen filantropische instelling die gratis diensten moet verlenen omdat die diensten maar weinig voorkomen.

heeft dus helemaal niets met onrechtvaardig te maken. en dan nog over uitmelken en smerig praten. u weet niet waar u het over hebt.

u werkt toch, hopelijk, ook niet voor niets bij uw werkgever?

wat is dit nou voor antwoord? met je filantropisch....ik geef duidelijk aan dat het een commercieel bedrijf is.
en winstoogmerk hebben wil nog niet meteen zeggen dat het dan normaal en ok is dat een commercieel bedrijf bij iedere bijzondere of unieke gelegenheid de klant mag laten bijspekken omdat de situatie zich daarvoor leent?!
zij verdienen toch aan de pakketen die zij verkopen? waarom dan nog buitengewone kosten erbij rekenen?
een monteur sturen ze niet hoor (voor onze crewmember). de verbinding ligt er al. de administratieve afhandeling zal ook wel een peulenschilletje zijn.
dus waar zijn die buitengewone kosten dan goed voor anders dan dat het buitenproportionele zakkenvullerij is?
om even een vergelijking te geven kpn rekent voor deze zelfde verhuiskosten eur. 25,- en upc rekent eur. 35,-
en online.nl vraagt eur. 50,- ....hier mag ik toch over klagen? reken dat verschil maar eens uit op de evt. 10.000'en klanten die hier de afgelopen 5 jaar te maken hebben gehad.

en ja ik werk, zelfs voor een commercieel bedrijf, maar ik vertik het om mijn klant een oor aan te naaien wanneer er een "kans" is.
en jij werkt waarschijnlijk voor online.nl of een branchegenoot zo te lezen? haha
ik zal verder niet meer reageren op je reacties, zij doen er niet toe en geven geen antwoord op mijn overgebleven vraag.