Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ckleingeld
ckleingeld - 26-06-2014 11:31:57
Garantie & Verzekeringen

Schandalige behandeling na 4 jaar klant bij centraal beheer

[quote]
"het is geen belerend vingertje; het is gewoon een antwoord op de vraag. en op het forum komen maar al te vaak dit soort verzekeringskwesties voorbij. inmiddels weten de mensen toch dat het zwaar opboksen is tegen verzekering maatschappijen waar je, hoe dan ook, te laat betaalt en je ook de herinneringsbrief over het hoofd ziet c.q. vergeet."


het is zeker geen antwoord op de vraag. er is namelijk geen vraag. het is een beschrijving van een belabberd gevoel dat ik overhoudt aan deze kwestie. de vraagtekens die in mijn verhaal staan zijn bedoeld als rethorische vraag, een uiting van verbazing. niet omdat ik niet weet dat centraal beheer gewoon via de regels werkt. en nogmaals (ik weet niet hoe vaak ik dit nog moet herhalen) besef ik me dat volgens de regeltjes de fout bij mij ligt. dus in die zin zijn de opmerkingen als "ja, zo is het nou eenmaal en de fout ligt bij u" overbodig en inderdaad belerend.

[quote]
"ik vraag me, net als zoekster af waarom deze zaken niet automatisch afgeschreven worden; dan is er immers geen vuiltje aan de hand."


daar zit inderdaad een deel van het probleem. mijn normale premie wordt via automatische incasso afgeschreven. om een of andere reden kon dat voor deze bijbetaling blijkbaar niet.