Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ckleingeld
ckleingeld - 26-06-2014 13:13:04
Garantie & Verzekeringen

Schandalige behandeling na 4 jaar klant bij centraal beheer

[quote=tijger1 schreef op donderdag 26 jun 2014, 12:53]en nee, dat gaat niet tegen de nederlandse wet in.

niet tegen de wet. wel tegen het gevoel.
als ik een bed koop en later een bedlampje. en dat lampje wordt niet op tijd betaald, ben ik toch niet meteen m'n bed kwijt? zeker niet gezien de verhouding in prijs.
als consument zou ik uiteraard wel sorry zeggen (hier ook gedaan) en zorgen dat er alsnog betaald wordt. maar daar hoef ik toch niet door het oog van de naald door én mijn bed te verliezen.

nogmaals, dit is gevoel. en het zou fijn zijn (eufemisme) als er in de service en dienstverlening van centraal beheer ook maar iets was gebeurd dat erop wijst dat ze 1. er ook een gevoel bij hebben ("oe, verveld") en 2. willen kijken wat er aan te doen is ("we gaan even kijken wat we voor u, als trouwe klant, er aan kunnen doen")... zoiets... maar niets van dat alles. en dat valt me zo enorm tegen en gaat het verkeerde keelgat in bij mij (en naar ik aanneem veel andere consumenten).