Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fury
fury - 26-06-2014 13:38:05
Garantie & Verzekeringen

Schandalige behandeling na 4 jaar klant bij centraal beheer

Ik moet zeggen dat ik het ook een behoorlijk slecht verhaal vind, zeker gezien het feit dat het om een extra betaling ging. ik neem aan dat het daarna wel netjes per automatische incasso betaald zou worden?

het feit dat ze "voor de dag betaald" ipv "op de dag betaald" gebruiken als argument zegt me genoeg, ze zien een loophole... hebben een berekening gemaakt en geconcludeerd dat ze waarschijnlijk nooit meer aan je zullen verdienen dan de schade waar ze nu onderuit kunnen komen. dus nemen ze het voor lief dat ze een klant kwijt zijn.

ik moet zeggen, centraal beheer leek me (mede door hun reclames) wel een sympathiek bedrijf. maar nu ik dit zo hoor zal ik wel 2x nadenken voordat daar een verzekering onderbreng!